Jooakim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 -HalTan -Tor_Erik -ehs5 -Anette_ -AnAnAs -Dikky -eXploid -Darkness| -(jonas) -b|real -wh1te -Øyvind dahle -fredrikrb -fredriku -ahpadt -Snekker'n -Bandidos Pelle -tadcomp -^thomas^ -SnowDog -HolgerLudvigsen -Nikkor -Blib -soshal -Nixon -JoachimR -backslash -Goophy -SteffyBoy -Psilocybe -brostein -Sluffy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg vet hvor 95% av de jeg nevnte holder til også, men jeg gadd ikke stresse mer. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Husker best disse personene: - PoleCat - Marvil - Arve87 De er best! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Woho, var bare wh1te som husket meg *takker & bukker* Ontopic: wh1te enden psilocybe darkness hanne _anette_ den_røde_tsar tor_erik gregers steffyboy b|real øyvind dahle Husker ikke flere i farten, jernteppe kalles det visstnok Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Av 56344 registrerte, ser man hvem som er husket.. Men forumet er jo stort, og folk er vel spredd til forskjellige kanter. Kanskje noe ikke har funnet denne sida av forumet enda Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) De jeg husker er: Wh1te Haltan Dikky Zed Sparks eXploid TheMaster fredrikrb aphadt ace_ventuora Kjekka Snekker'n bjaa allyse Psilocybe Goophy Endre Howard fredriku Kasp thomas_c24 Anette_ Hanne =) Ananas soshal HolgerLudvigsen Darkness| Snowdog niXon Øyvind dahle enden Plomma Bandidos Pelle Sikkert mange fler som jeg ikke husket, bluhbluh. Endret 26. november 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Goophy Det dvergiske kaffebord Snekker`n Iperik Psilocybe HalTan Dahle Darkness Jan-Erik Dr.X Formann Steffyboy AnAnAs ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvordan kunne jeg glemme Nikkor og SteffyBoy? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 SÅ lange lister og jeg er ikke blitt husket? *gå å henge seg* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er fornøyd med at så mange "husker" meg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Husker deg, du var på date med noen jenter på en cafe elns... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Vad hendär? Jeg er husket. El smuudo deluxo og så videre. Jeg husker nok en god del, men har verken tid eller guts nok. Gutsen har med å gjøre at jeg helt sikkert kommer til å glemme de viktigste..Messy mind. Dessuten; siden jeg ikke har vært tilstedeværende på sånn ca. 1 år, så husker jeg bare oldschool boysa anyhoo. Dere som ville vært på en eventuell liste, dere vet hvem dere er! __ Nå går det sannsynligvis 1 år til før jeg poster her igjen..Snakkes. *poff* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Damn, vet jeg kommer til å få pepper for dette, men disse er de jeg husker: Goophy Nikkor HalTan fredrikrb ZkedaR Bundy wh1te Velmont Ursa Nr. 4 Anette_ AnAnAs TheMaster SteffyBoy SnowDOG_ Snekker`n HolgerLudvigsen Salte aper Tor_erik psilocybe Natrium ahpadt Disse husker jeg i farten. Endret 26. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg husker altfor mange. For sent til å skrive ned. Må vel legge til at trolig som har skrevet i denne tråden ville vært inkludert. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Weee, 3 forum-medlemmer husker meg aadnk - VB og psykisk støtte ( ) Geir Grusom - VB dga01 - Jeg tror han er litt syk i hodet sitt (Hvertfall syk i VB) Kaffenils - Han er god i 3d-matte niXon - Han kan ikke glemmes ++ Maaange fler, men det blir form dumt å skrive ned alle. Enda dummere å skrive hvorfor jeg husker dem .. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jøsses, noen husker meg. Koselig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jøsses, noen husker meg. Koselig Hvordan kan vi glemme deg, seriøst. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jøsses, noen husker meg. Koselig Hvordan kan vi glemme deg, seriøst. Okei...vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den der Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Husker deg, du var på date med noen jenter på en cafe elns... Wehoo! Jeg ble husket. Jeg husker så altfor mange, haddet sittet her en stund skulle jeg skrevet ned alle sammen. Men jeg kjenner igjen, og husker alle som har skrevet her ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg