abcd423417984 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) *føle seg ekskludert* me too. jeg gjorde vel lite inntrykk som admin i over 2 år husker i hodet de fleste nevnt i denne tråden faktisk. få unntak. er vel spesielt de som var mest aktive for et års tid siden jeg husker best fremdeles. Husker spesielt haltan ettersom han bruker de samme delene av forumet som meg, og fordi det han skriver skiller seg såpass ut fra alt det andre Også selvfølgelig yummy da som er personen som tør å si & gjøre det som ingen andre tør ! Endret 26. november 2004 av invictus Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Dikky fredrikrb øivind dahle snekkern b|real psilocybe ananas wh1te snowdog lokaltog holgerludvigsen adawen Tom waits for alice Nerdvanna Kuffe Skurupu Rikky c4stor ronnyaa kaiern ProZaC Den Polse FtZ- King_mephisto MrLee endrebjorsvik89 Bandidos Pelle mais Hanne;) Anette_ enden Diverse MeTa][iC Goophy Darkness| ^Th0mas^ SkyMarshall Det Dvergiske Kaffebord MountainRivera atomet Haddis Flodhest SteffyBoy Jan-Erik kake-fredrik TTT Endret 2. desember 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Ok, så skal jeg prøve. PoleCat: du glemte en r. "husket" du meg fordi du så jeg hadde svart på tråden eller av andre grunner? ahpadt Dingot0m bjaa ananas Zyklon Zkedar Sub-Lock HcE b|real TST Ueland Desertglow invictus Blib It's Me Ingar ingardj haddis bundy tomm3n^ Teddy- darkness- Anette_ Dr.x Tacritan PoleCat arve87 HalTan dikky cfd SnowDog_ PSION cfenzo psilocybe trulzern sosohal DJ-JK Goophy huzzla geezuz (noe sånt) ^^ lokaltog nvoetfiv schmelck øyvind dahle enden vammaveien tom_waits_for_alice forman EC Novec Neophus LarsP bosse atticus^ MyWar nerdVANNA Steffyboy Alastor Snekker`n Skrue fredriku Mac ^Thomas^ Opus allyse Okey, jeg orker ikke mer. Kunne sikkert kommet på flere, men da ville jeg brukt lengre tid enn jeg gjorde nå (5 minutter eller noe). EDIT: invictus, jeg husket deg. EDIT2: Svært, svært få av de listet opp her kommer fordi jeg leste navnet et annet sted, har ikke lest de foregående sidene etter PoleCat sitt svar. Endret 26. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 For å si det på en annen måte så husker jeg mye mere avatarer til personer en jeg husker navn faktisk... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Husker alle , ingen nevnt ingen glemt ehhh,hva var det vi snaket om Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Husker alle , ingen nevnt ingen glemt ehhh,hva var det vi snaket om That's the spirit Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 uhm..her er alle jeg husker i hodet nå..: ahpadt B|Real eXploid gef bundy newt32 fredriku C4STOR AveMORphi rlz Diablito Destroyy AutoExec Snalle (kompis) ananas Anette -Teddy- sosohal Plomma Formann ^th0mas^ PioUs-JiN Øyvind Dahle Blib Snekker'n Skrue Pcgutten ( ) Veritas Rikky JimRamse husker noen flere men jeg gidder ikke skrive mer.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 PoleCat: "husket" du meg fordi du så jeg hadde svart på tråden eller av andre grunner? Mer for dine noe sarkastiske svar i diverse tråder, jeg synes slikt er morsomt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 PoleCat: "husket" du meg fordi du så jeg hadde svart på tråden eller av andre grunner? Mer for dine noe sarkastiske svar i diverse tråder, jeg synes slikt er morsomt. Sweet, jeg er "kjent". Noen ting må bare besvares slik. J Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er tydeligvis en skygge av meg selv. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Får nesten prøve å grave i hukommelsen da. - SteffyBoy - Seixon - JBlack - olsen - øyvind dahle - it`s me - Skrue - PoleCat - darkness| - Skurupu (aktiv i babethread, fortsett med det) - PSION - Dr.X - Hanne:) - Annette_ - AnAnAs - DesertGlow - ^Thomas^ - BUNDY - B|Real - Bjaa - Fredrikrb - invictus - TLZ - Psilocybe - adawen - HolgerLudvigsen - Holy_Cow - Snekker`n - Ueland - EC, tidligere yummy - HalTan - Goophy - CFG (?) - LarsC - SnowDog_ - JoachimR - Antikapitalist - VeXx (?) - Trulzern - enden - sosohal - eXploid - cs-mannen - gamer-guru (?) - Kjetil Lura - Rikky - Admin`c - Simen1 - wh1te - GTS - Tor_Erik - robB - Blib - Gef EDIT: tilleggelser Som sagt, kommer på folka når jeg leser trådene, klarer ikke ramse opp alle Endret 28. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jaja, husker ikke så altfor mange, men men: Zyklon haltan aasgaard psylocybe diskspace10gb ananas b|real mortenM mr.lee wh1te anette_ darkness| zindre snowdog! 0mar ...Og en hel del fra Warcraft forumet (de aller fleste ) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 HalTan B|Real _Anette_ AnAnAs TheMaster Rikky Dikky nerdVANNA ^Thomas^ psilocybe darkness_ drange_net tbone T.F.T DesertGlow Mr. Ueland ahpadt fredrikb HolgerLudvigsen SnowDOG_ Loffelur DJX_Power (eller noe sånt) Den Røde Tsar Skrue Snekkeren wh1te endrebjorsvik86 Hanne:) Holy_Cow Opus KongeFisk Ftv- ...Og så gidder jeg ikke mer. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Alle jeg kom på nå med en gang. Må stikke nå. Bundy Zemeckis B|real fredrikrb goophy ehs5 AnAnAs tomm3n ^thomas^ Beistet Blib øyvind dahle backslash bjaa suzze diskspace20gb woohoo supremeX "søkemotoren google" ( ) roBB solid knight sosohal ahpadt Endret 26. november 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Polecat Haltan B|Real INGaR GeirGrusom SupremeX Hanne fredrikrb suzze kris89 Extreme Snowboarder Lenniz Øyvind Dahle Snekker'n Invicius Ueland Simen1 ^Thomas^ Enden EC Arve87 JEG76 Snowdog Kebabgud jorgis marvil Skrue Hårek Mrlee Admin'c allyse drnage-net nikkor desertglow Jonas Notarget PT aphat Endret 26. november 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hmm: -Snowdog_ -Haltan -B|real -steffe -Fuzzy -ahpadt -fredrikrb -Øivind dahle -Njål -Scarface -Polecat -nerdWANNA -ehs5 -BUNDY -wh1te -aero -Anette_ -AnAnAs -pain -psilocybe -PSION -Goophy -Newt32 -Desertglow -_Julenissen_ -groen -tor_erik -enden -Ueland -suzze -Loffelur -Litejk -hhhhhh -Diskspace10GB -galskapen -Steffyboy -sirkenneth16 -Stikkkontakten -Snekkern -Tci -Lenniz -janfredrik -Opus -Blib -bakemesterharepus -Det dvergiske kaffe bord -Skyline -Pepsico -jallakim -jonas -T.F.T -Zardoz -Dr.X -tomm3n^ -^Thomas^ -LarsP Nå gidder jeg ikke mere Endret 26. november 2004 av robB Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 ace_ventuora Weee! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Ueland - hw.no Opus - amotor.no Howard - hw.no DesertGlow - hw.no 1337 Zonic - barbara.no tfosheim - hw.no B|Real - søppel invictus - programmering Afseth - film/bilde kjello2 aka ponke - bærbare el-asso - lagringsmedier Blib - spill Bludern - bærbare psilocybe - søppel, spill, annet om hardware aka overalt Øivind Dahle - skjermer enden - skjermer og programmering ^Th0mas^ - spill og skjermkort Allyse - bil, søppel & nettverk swampen - spill PoleCat - programmering Marvil - programmering Lokaltog - programmering Arve87 - programmering Dunestar - programmering Mikka - programmering Waldmeister - programmering fredrikrb - søppel ahpadt - søppel, SFF Dikky - søppel Ha|Tan - søppel & politikk Kyrre (GHL) - film Velmont - film [r]endre - spill pain - overalt highlander- - skjermkort & søppel king_pedersen - cpu & hjelp, jeg skal ha ny pc drange_net - programmering & musikk nd4spd - spill, film/tv & søppel AnAnAs - søppel SnowDOG_ - søppel DanielP - programmering Mr. Berg - programmering Bandidos Pelle - søppel, film & mobil dmx - søppel uberhunter - spill & søppel Mongo Fury - spill & søppel ZkedaR - søppel EviL_Eddie - casemodding nr.4 - film FuZzY^ - spill & søppel M0rpheus Dr. Spawn - modding Snekker`n - ram, cpu & diskuter artikler Kjetil Lura - lagringsmedier Stikk-kont@kten Fatfuck - modding Bugbear - søppel C4STOR - ram & cpu sanoj_20 - film Svankmajer - film toretors - amac & hjelp, jeg skal ha ny pc bjaa - søppel Zyklon - søppel & musikk KebabGUD Sierra - bil E.T. - spill 3Dme apoxdigital - spill Plomma2 - spill SidDis - spill Gandalf the Grey - film & bilder Gaston - spam Intel AMDking - cpu & diskuter artikler king_mephisto Anette_ - søppel & mobil Hanne *smiley* - mobil siriofstad Ingardj - mobil TLZ Lenniz - søppel & spill Simen1 - overalt, spesielt diskuter artikler snorreh - diskuter artikler, bærbare & cpu Knick Knack - diskuter artikler & cpu Freeman - spill Jokki - programmering Skomaker - programmering & søppel Gnomenz - søppel & spill bfisk - søppel Holger Ludvigsen - søppel & 3D Jonas_ - programmering (VB) Jon@s - politikk & film (jonas) - politikk seixon - politikk Den Røde Tsar - politikk og søppel dostojevski (helt sikkert feil) - bekjempe sykdommer med pc Åsmund - film ace_ventuora - film & søppel LarsP - film Scarface^ - film schmelck - skjermer dr.doogie dimiles - søppel hce - bærbare Ravenlord - bærbare GRendal - ny pc, diskuter artikler & cpu Hårek - Windows TCi - Windows & spill goggen90 - bærbare jorgis - programmering Falcon_ - cpu Skrue - overklokking/benchmarks Kjekka - overklokking/benchmarks Arne Anka - overklokking/benchmarks PT - programmering Teknikeren tigerdip - film Njål - film JimRamse - overklokking/benchmarks VeXx (teller han?) - skjermkort magstr SwEeT_AmBeR - annet om hardware & brukertester Purify - søppel, musikk & programmering cun - film darkness- - søppel cremaster captain_poon - musikk Skyline lavizh Halvsame - spill Kommer sikkert til å rive meg selv i håret når jeg finner ut alle som jeg burde har husket. Husker dårlig på tom mage. Edit: enklere layout Endret 27. november 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 wee, jeg er husket husker da dere og når jeg kommer på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg