Gå til innhold

Hvilke forum medlemmer husker du i hodet?

adsfiklam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg husker, jeg har ikke så god hukomelse:p

-Dr.X (trenings expert :) )

-Polecat (svært god på design)

-haltan (spesielle meninger og svært irriterende til tider:P)

-FlexGym (trenings poster)

-Ananas (pga. den bilde posten)

-Anette (mobil forumet og står under signaturen til dr.x)

-Snekker'n (Kongelig medlem av overklokker og casemod tingene :p)

-^Thomas^ (cs mæn)

-NoXiC^ (cause my mate)

-T.F.T (siden jeg nettopp leste det)

-Ballemann (Møtte på Ok.no treffet)

-Goophy

-Autoexec (også på ok.no treffet)

-Razhor (er nok fra tr.heim, husker han godt pga. han går på rb, og jeg kjnner en god del derifra)

-Lokaltog (fete design og fett navn)

-Psilybob (ett eller annet, han har gitt meg en del advarsler, han moderatoren med alle de tatoveringene og ringene)

-B|real (hvorfor husler jeg han?)

-Øivind dahle (konge hw.no mann =) )

-Desertglow (hvor er det blit av han?)

-hanne (en bilde tread)

-SnowDOG_ (babe treaden, bilde treaden, og snowdog sangen?)

-rlz (tøff avatar og laga ett styggt bilde av meg:P)

-LarsP (også fet avatar og div. treader(musikk))

-Apollox (siden han bor ca 700-1000 m. bort fra meg og er stebroren til scenest)

-scenest (kompis)

-Wh1te (konge filmskaper =))

-fatfuck

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Her er noen  :grin:

Morten K, razh0r, Chris_p4_2.8@800, Sjefern, irio, Aetius, icarus1983, e321, IRRupt, Goophy, F-14, BlueLou, dataatad, ahpadt, Skurupu, DevN, mystix, Noldus, Njål, slimboy, Xticy, San_Lopez, Tai`dai, SCSI, Confession, striky, patPost, nd4spd, Zemeckis, Kris89, Achilleus, zaalbar, bcorny, Zyklon, AndyG, ludvig, ibsen, modellmakt, eddielie30, Snowface, JBlack, mads89, fenris1911, INGaR, ehs5, Aeternus, Plomma2, sim, TrulZern, Sigmoideus, gastingen, imastard, Icluz, ulvemannen, CaZpeR, dmx, Ak103, the coolkid, guezz, okidoki, prostoman, sniperdybe, Ragorh, Bose, Nisje Olm, DaRe_deVIl, zepyrh, irneh, holvik, Loeb, Hubman, Sundelin, The_Droide, groenn, Kalle_^, Bad_Byte, Pepsi, icelord, wacie, lord_vivec9, d'RaZiel, Hylo, Josten, Litejk, Redline_, Opus, fredrikrb, sluffy, jorgenhm, Prebo, eNix, eXploid, Collapse Generation, pebbe, =Øyvind=, AFireInside, Jan-Erik, pc^2004, Psykopatisk Kaffelefse, pain, Dice, CDG, Vo0do0, Vrengtpolvott, Muffinman, Natrium, G2Petter, rotekaizer, Hemulen89, kjerts, retry, DDuck, froggyler, kjetilkl, SupremeX, maggi62, muffe, dimdal, Dunah, Olethros, hba, El Nino, Myrsve, -¤Zen¤-, stoners, Vultur Gryphus, Stig-Arne, Limited_Edition, zero_time, sindre.b, kake_fredrik, Blackslash, Loeve, zedty, Empty, ToppDogg, XeRam, gwh, dassen, PoWerFeeD, Playmofetish, elitoo, Mr.SS, jente19jentejente, CobraM, Runepune, aeinstein, AKIRAx24, P.G., Icedude, Mr. SQ, owgrant, batko, SilverCRX, Gatts, Makorsen, rakanishu, kroghelg, flodhest, ble, timtowtdi, KaYcH, morcan, Firesnake, acon, DaChronix, HolgerLudvigsen, BladeAMD, ToxicMan, gresh, tom waits for alice, BUNDY, Swag, ComaJim, Belisarius, bsaevik, littlebird, Eplejus, wil, Elwiz, knuttern6, ZerkhaN, MobiL FreAk : : :, Kamera, Ar1an, Macfan, krimskrams, Simi, ahoo, Mr. Pogo, Asmod, TAAB, ronand, John Kåre, PunkerGompen, It's me, ExtremeSnowboarder, sosohal, Mira, fargoth, rkg1000, Lanka, El-Hadji, Kenneth_S, Hawkmoon, xerminx, Punkin Penguin, adilr17, torsoli, Psy, TrAI, LarsBarstad, skille, tørrfisk, MeTa][iC, Manuel, Thor A, slackies, Snillingen, XU, Amesos, Kimmer, Ole Kristian, consilium, NickFalk, ZkedaR, sull, jorgis, genetex, MurDoX, ivellios, Søkemotoren Google, JonA, gaaal, jin_X, FluX3D, Audioslave, KongeFisk, aklla, Radar911, CannibalCorpse, T2000, Rafael, stbe, salen, RBW, PumpAction, Guffen Duck, svein5, berntmh, apwr, Daisy Chain, bjorngb, el_scorcho, Istapp, ApeCat, pcfaen, 3dRacer, Gerrard, Zyndrone, BaX, jhj, Thorvald, Oter, alex100, Fluke^, B-Nutz, Selle, Dagmund, zpitx, ZLatzman, janfredrik, vette, stighe, Soldier_448, DevianX, sveinsel, amiga600, kolleckio, Remi-A Berg, Matthiesen, Ash S-Mart, Fosco, droll, paal_erik, colakork, XoRc, baronKanon, -=Martin=-, hifiman, IP, psilocybe, speed-man, bigben247, Wazu, kverna, A|3x, Nikkos, erikoi, Millmax, ~~ikki~~, kyrsjo, mr.nauz, mJ_Msv, ManagHead, Mr.Berg, SkyMarshall, dabear, [NGT]Silversurfer, rthun, SnowDOG_, Format71, GRendal, Pengu, mcgroven, Blax, Psi_^, Holtemann, DarkStarr, Xaks, idos, morfin, Enurd, _nifty_, lars68, Storet, Martyrium, Valandil, fjotten

Jeg har løst en til kode :p

Lenke til kommentar

får prøve jeg og da....tror ikke jeg kommer på noen omtrent men :blush: .

*ATi-Radeon (my mate)

*Scenest (mate)

*Wh1te

*Snekker'n (seff husker jeg han, _ville_ casemods :D)

*b|real (ellerno ?)

*psilocybe (tøff sveis, tøff hjemmeside og masse ringer og stasj :p)

*Skrue (gammel (sry :p)

*Ballemann (møtte han på ok.no treff)

*autoexec (møtte han på ok.no treff)

*Diablo2k (ellerno ?...casemods osv)

*^thomas^ (vet ikke hvorfor, han bare svarer på omtrent alle poster jeg ser :p)

*Øyvind Dahle (teh LCD mastah)

*Shmelck (eller noe sånt ...FETT oppsett av skjermer (triple 17" LCD :D:D)

*SnowDOG_ (vet ikke hvorfor :p)

*Appolox (stevbroren til scenest i tillegg til en SJUKT bra gjennomgang av CPU og HK :D)

*Dr. X (tror han laga wannabe-sterk bilde av ATi-radeon)

*Haltan

*moda1701 (SYKT mye plass (10TB eller noe i den duren :O)

*darkness (nesten eneste jenta jeg har sett her :)

*ananas (pga. bilde post)

*hanne (bilde post)

*Desertglow

*atticus (ble det riktig tro ?)

*BBC (?)

*Aurstad (?)

*Zer0z

*casualtie

hmm...det var vel de jeg kom på i farta =)

Endret av NoXic^
Lenke til kommentar

Kjeder meg, lister opp noen:

TAAB

A_N_K

groenn

Aero^^

Steffyboy

Wh1te

Whiteshit

Purify

Apollox