Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 julenissen husker meg. da blir det jul på meg i år og Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) jeg husker, jeg har ikke så god hukomelse:p -Dr.X (trenings expert ) -Polecat (svært god på design) -haltan (spesielle meninger og svært irriterende til tider:P) -FlexGym (trenings poster) -Ananas (pga. den bilde posten) -Anette (mobil forumet og står under signaturen til dr.x) -Snekker'n (Kongelig medlem av overklokker og casemod tingene ) -^Thomas^ (cs mæn) -NoXiC^ (cause my mate) -T.F.T (siden jeg nettopp leste det) -Ballemann (Møtte på Ok.no treffet) -Goophy -Autoexec (også på ok.no treffet) -Razhor (er nok fra tr.heim, husker han godt pga. han går på rb, og jeg kjnner en god del derifra) -Lokaltog (fete design og fett navn) -Psilybob (ett eller annet, han har gitt meg en del advarsler, han moderatoren med alle de tatoveringene og ringene) -B|real (hvorfor husler jeg han?) -Øivind dahle (konge hw.no mann =) ) -Desertglow (hvor er det blit av han?) -hanne (en bilde tread) -SnowDOG_ (babe treaden, bilde treaden, og snowdog sangen?) -rlz (tøff avatar og laga ett styggt bilde av meg:P) -LarsP (også fet avatar og div. treader(musikk)) -Apollox (siden han bor ca 700-1000 m. bort fra meg og er stebroren til scenest) -scenest (kompis) -Wh1te (konge filmskaper =)) -fatfuck Endret 23. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 julenissen husker meg.da blir det jul på meg i år og du glemte at det var bare snille barn som får pakker Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Her er noen Morten K, razh0r, Chris_p4_2.8@800, Sjefern, irio, Aetius, icarus1983, e321, IRRupt, Goophy, F-14, BlueLou, dataatad, ahpadt, Skurupu, DevN, mystix, Noldus, Njål, slimboy, Xticy, San_Lopez, Tai`dai, SCSI, Confession, striky, patPost, nd4spd, Zemeckis, Kris89, Achilleus, zaalbar, bcorny, Zyklon, AndyG, ludvig, ibsen, modellmakt, eddielie30, Snowface, JBlack, mads89, fenris1911, INGaR, ehs5, Aeternus, Plomma2, sim, TrulZern, Sigmoideus, gastingen, imastard, Icluz, ulvemannen, CaZpeR, dmx, Ak103, the coolkid, guezz, okidoki, prostoman, sniperdybe, Ragorh, Bose, Nisje Olm, DaRe_deVIl, zepyrh, irneh, holvik, Loeb, Hubman, Sundelin, The_Droide, groenn, Kalle_^, Bad_Byte, Pepsi, icelord, wacie, lord_vivec9, d'RaZiel, Hylo, Josten, Litejk, Redline_, Opus, fredrikrb, sluffy, jorgenhm, Prebo, eNix, eXploid, Collapse Generation, pebbe, =Øyvind=, AFireInside, Jan-Erik, pc^2004, Psykopatisk Kaffelefse, pain, Dice, CDG, Vo0do0, Vrengtpolvott, Muffinman, Natrium, G2Petter, rotekaizer, Hemulen89, kjerts, retry, DDuck, froggyler, kjetilkl, SupremeX, maggi62, muffe, dimdal, Dunah, Olethros, hba, El Nino, Myrsve, -¤Zen¤-, stoners, Vultur Gryphus, Stig-Arne, Limited_Edition, zero_time, sindre.b, kake_fredrik, Blackslash, Loeve, zedty, Empty, ToppDogg, XeRam, gwh, dassen, PoWerFeeD, Playmofetish, elitoo, Mr.SS, jente19jentejente, CobraM, Runepune, aeinstein, AKIRAx24, P.G., Icedude, Mr. SQ, owgrant, batko, SilverCRX, Gatts, Makorsen, rakanishu, kroghelg, flodhest, ble, timtowtdi, KaYcH, morcan, Firesnake, acon, DaChronix, HolgerLudvigsen, BladeAMD, ToxicMan, gresh, tom waits for alice, BUNDY, Swag, ComaJim, Belisarius, bsaevik, littlebird, Eplejus, wil, Elwiz, knuttern6, ZerkhaN, MobiL FreAk : : :, Kamera, Ar1an, Macfan, krimskrams, Simi, ahoo, Mr. Pogo, Asmod, TAAB, ronand, John Kåre, PunkerGompen, It's me, ExtremeSnowboarder, sosohal, Mira, fargoth, rkg1000, Lanka, El-Hadji, Kenneth_S, Hawkmoon, xerminx, Punkin Penguin, adilr17, torsoli, Psy, TrAI, LarsBarstad, skille, tørrfisk, MeTa][iC, Manuel, Thor A, slackies, Snillingen, XU, Amesos, Kimmer, Ole Kristian, consilium, NickFalk, ZkedaR, sull, jorgis, genetex, MurDoX, ivellios, Søkemotoren Google, JonA, gaaal, jin_X, FluX3D, Audioslave, KongeFisk, aklla, Radar911, CannibalCorpse, T2000, Rafael, stbe, salen, RBW, PumpAction, Guffen Duck, svein5, berntmh, apwr, Daisy Chain, bjorngb, el_scorcho, Istapp, ApeCat, pcfaen, 3dRacer, Gerrard, Zyndrone, BaX, jhj, Thorvald, Oter, alex100, Fluke^, B-Nutz, Selle, Dagmund, zpitx, ZLatzman, janfredrik, vette, stighe, Soldier_448, DevianX, sveinsel, amiga600, kolleckio, Remi-A Berg, Matthiesen, Ash S-Mart, Fosco, droll, paal_erik, colakork, XoRc, baronKanon, -=Martin=-, hifiman, IP, psilocybe, speed-man, bigben247, Wazu, kverna, A|3x, Nikkos, erikoi, Millmax, ~~ikki~~, kyrsjo, mr.nauz, mJ_Msv, ManagHead, Mr.Berg, SkyMarshall, dabear, [NGT]Silversurfer, rthun, SnowDOG_, Format71, GRendal, Pengu, mcgroven, Blax, Psi_^, Holtemann, DarkStarr, Xaks, idos, morfin, Enurd, _nifty_, lars68, Storet, Martyrium, Valandil, fjotten Jeg har løst en til kode Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 julenissen husker meg.da blir det jul på meg i år og du glemte at det var bare snille barn som får pakker faen... Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) får prøve jeg og da....tror ikke jeg kommer på noen omtrent men . *ATi-Radeon (my mate) *Scenest (mate) *Wh1te *Snekker'n (seff husker jeg han, _ville_ casemods ) *b|real (ellerno ?) *psilocybe (tøff sveis, tøff hjemmeside og masse ringer og stasj ) *Skrue (gammel (sry ) *Ballemann (møtte han på ok.no treff) *autoexec (møtte han på ok.no treff) *Diablo2k (ellerno ?...casemods osv) *^thomas^ (vet ikke hvorfor, han bare svarer på omtrent alle poster jeg ser ) *Øyvind Dahle (teh LCD mastah) *Shmelck (eller noe sånt ...FETT oppsett av skjermer (triple 17" LCD :D) *SnowDOG_ (vet ikke hvorfor ) *Appolox (stevbroren til scenest i tillegg til en SJUKT bra gjennomgang av CPU og HK ) *Dr. X (tror han laga wannabe-sterk bilde av ATi-radeon) *Haltan *moda1701 (SYKT mye plass (10TB eller noe i den duren :O) *darkness (nesten eneste jenta jeg har sett her *ananas (pga. bilde post) *hanne (bilde post) *Desertglow *atticus (ble det riktig tro ?) *BBC (?) *Aurstad (?) *Zer0z *casualtie hmm...det var vel de jeg kom på i farta =) Endret 23. desember 2004 av NoXic^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) 26 stykker som husker meg! Not bad. edit: 27 Endret 23. desember 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 -haltan (spesielle meninger og svært irriterende til tider:P) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kjeder meg, lister opp noen: TAAB A_N_K groenn Aero^^ Steffyboy Wh1te Whiteshit Purify Apollox Swag Goophy Skurupu Snowdogg_ Pcilocybe B|real Bandidos Pelle Haltan Satrucci_ Chris88 Øyvind_dahle AnAnAs ^Thomas^ The_dakness Darkness Haltan FatFuck Rlz Olsen Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 tror jeg kom til 7 stykker som huska meg Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 NEI ... nå får jeg lire av meg ei liste også da: SteffyBoy Psilocybe HalTan Fragletrollet Fatføkk teh spammer Snowdogg_ Whiteshit Lemen tuXP-G (aka Ho-Man) B|real Øyvind Dahle reeeg _anette_ (riktig?) ... ja fler kom ikke jeg på nå utenom å jukse! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Næmmen, først og greier? Så skjønt! 28 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Fatføkk teh spammer da er jeg oppe i 8 Endret 23. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Fatføkk teh spammer da er jeg oppe i 8 Og HalTan er oppe i 67. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Haha ... såpass! Er oppe i 2 eller noe jeg! Endret 23. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Haha ... såpass!Er oppe i 2 eller noe jeg! jeg husket deg vertfall (trøste trøste) Endret 23. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 fatfuck ikke glemme at jeg tok deg med Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Haha ... såpass!Er oppe i 2 eller noe jeg! Jeg er oppe i 1 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 _anette_ (riktig?) Anette_ Husker ikke så mange forum-navn, men noen gjør jeg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Haha ... såpass!Er oppe i 2 eller noe jeg! Jeg er oppe i 1 Me 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg