PlatinumFlyer Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 For ta det at jeg ikke er nevnt som positivt, sikkert ingen som hater meg da iallefall Nei, jeg ser jo at jeg er husket på de største listene her, men desverre få små Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Og så kutter vi ut "NOEN SOM HUSKER MEG??? :(:(".... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nice, noen husker meg Er ikke noe flink på dette selv Hoho, glemmer ikke episoden(var det bror'n din som stelte istand) som du hadde, har aldri ledd så mye før Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Og så kutter vi ut "NOEN SOM HUSKER MEG??? :(:(".... greit det. har desverre måttet innse at ikke alle husker meg. hvorfor kan ikke alle huske meg?? hva er problemet med å huske meg?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Tror jeg har for langt nick ca. 5 av mange lister Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Husker mange, men er en jeg aldri kommer til å glemme. Og det er fondus. R.I.P - en kjempegrei gutt som er et stort tap her i forumet som ellers i verden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Husker mange, men er en jeg aldri kommer til å glemme. Og det er fondus. R.I.P - en kjempegrei gutt som er et stort tap her i forumet som ellers i verden. *trist nikkesmiley* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Hva? Noe jeg har gått glipp av? Et medlem som er utsatt for en ulykke eller noe? EDIT: Etter å ha hørt historien fra fredrikrb vil jeg bare si kondolerer til de som kjente eller hadde kjennskap til denne fyren. Endret 19. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Hva skjer/har skjedd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Er ikke verre enn å bruke søkefunksjonen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Er ikke verre enn å bruke søkefunksjonen. Ja, og det eneste jeg får opp på fondus er denne tråden. Jeg ble ikke født i en koffert med hjemmebakte pepperkaker heller da! Edit: Eller? Endret 20. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Fl@meboy (som var 13 og hadde 7stk som ville ha sex med han ) HAHA. god tråd det der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Husker mange, men er en jeg aldri kommer til å glemme. Og det er fondus. R.I.P - en kjempegrei gutt som er et stort tap her i forumet som ellers i verden. *trist nikkesmiley* Hans siste innlegg.. http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...dpost&p=2577367 Og dette har gått meg husforbi ' sorry for ot.. Endret 20. desember 2004 av Bundy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Skjedde med han? Motorsykkel ulykke vist ikke jeg husker feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) PoleCat arve(87?) SkyMarshall ( ) Lokaltog wh1te Thurloc oj.. huska vist ikke så mange som jeg trodde jeg skulle huske EDIT: R.I.P fondus.. det søx og dø Endret 20. desember 2004 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Fl@meboy (som var 13 og hadde 7stk som ville ha sex med han ) HAHA. god tråd det der. Hahaha. Ja det husker jeg også Beklager til alle jeg glemmer i lista mi her nå. Har litt knapt med tid, og dessuten ikke så veldig god på å huske når jeg ser så utrolig mange medlemmer hver dag. Beistet Fl@meboy Riotguy Fanta Boy Killerzevs Cheezcake Elyas Machera psilocybe Master D Oivind_dahle Psykopatisk Kaffelefse Shinobi darkness| Bandidos Pelle SteffyBoy HalTan wh1te Zindre- Swoofah Mountain_Riviera b_cybe Afseth Aasgaard Pastor Lorentzen TST B|Real Arsenal_RULES AnAnAs Edit: Husket noen fler... Endret 20. desember 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 La meg tenke litt: B|Real enden blib Ueland SirHartge psilocybe el-asso blacktower oivind_dahle Skrue HalTan wh1te JoachimR Scarface^ Steffyboy Njål Snekker`n Kjetil Lura Simen1 LarsC ^Th0mas^ Rikky arve87 SnowDOG_ Zkedar Admin'c PoleCat Satrucci jarmo BBC sosohal Gamer-Guru CFD MrLee zeph datating allyse jorgis TST Marvil Endre Goophy Jimmy Pop fondus (RIP) TCi aero^^ SkyMarshal groenn Holy_Cow Ø.B Sluffy Chris88 Zyklon Så orker jeg ikke skrive mer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 helvetes trønder! husker ikke meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 helvetes trønder! husker ikke meg! Hvem er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg