Elyas Machera Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Gidder ikke å begynne å ramse opp, men husker helt sjukt mange. Jeg ser at ingen har nevnt meg, BRA! Jeg har prøvd å kutte ut forumet litt for en stund, så det er bare positivt. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 husker du meg?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hm, morsomt. Overraskande mange som husker meg, til og med et par som eg trur eg aldri har hatt kontakt med Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Usj, folk hermer etter meg når de lager lister, også husker de ikke meg! Fysj! Fy! Sie alte schmutzige bastard! Ich sollte Sie allen zum Tod mit einem gefrorenen Hundestapel töten! ( ) Endret 3. desember 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg husker stort sett bare avatarer Av unntakene er det vel stort sett gutta i WDS og PHP - arve87 - PoleCat - Marvil - lokaltog - datating - ??????? - jorgis - enden - Mr.Berg - satyrium - Jibril2k - Øyvind Dahle (Kongen av Babethread ) - Sluffy - skurpu(ru?) (skrevet riktig?) - designerus - tjcombo - Remi Sture - psilocybe - snow_dog øhh.. noen fler? Endret 3. desember 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 shnell argthon shizai ja det er meg også Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Har prøvd før, men det gikk ikke så bra, så derfor prøver vi igjen Disse husker jeg: Enden Psilocybe Wh1te Anette_ Snow_dog Fat_fuck Goophy Oivind_dahle Marius_EV Snorreh Snorre123 Olsen Den_Røde_Tsar Skymarshal Ha|tan Steffyboy Gregers Darkness Metalwal _Marillion_ Snekker'n AnAnAs Das was das fyr etwas Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 husker du meg?? Seffers. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 StarCraft_rules (spill seksjonene) TST (dukker no opp her og der) Marvil (vet ikke helt hvorfor jeg husker fyren) Lokaltog (web seksjonen ) Vizit (spill seksjonen) Fantaboy ( husker den gutten godt! ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Fiffig, mange som vet hvem jeg er, selv om jeg sjelden vakler utenfor webseksjonen.. Personlig er jeg litt dårlig på å huske navn og nick, men når jeg ser noen poste, eller ser en avatar, så kommer jeg ofte på at jeg fra før vet hvem det er.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Admins, mods etc: Amund Blib Oivind_dahle Psilocybe ^thomas^ Ueland Mlwirak Novec Adawen B|Wheel Dere andre: Atticus Zed Dikky Darkness AnAnAs Wh1te Haltan JoachimR (trist nok) Sub-Lock Dingot0m Anette Bjaaaaaaa Marvil Jimmy_pop Afseth (?) Fl@meboy (som var 13 og hadde 7stk som ville ha sex med han ) Kommer ikke på noen fler akkurat nå, må stikker på trening uansett Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg husker: andesam Oivind_Dahle Uderzo Snow_Dog Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg husker........ 2mass oivind_dahle B|Real Pscylclobe (eller hvordan det staves) Meansink Søkemotoren google Ja. det var vell alt.. trenger mer ram i hode Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Ja. det var vell alt.. trenger mer ram i hode Du trenger å komme deg bort fra dataen en stund skal jeg si deg. Endret 4. desember 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ja. det var vell alt.. trenger mer ram i hode Du trenger å komme deg bort fra dataen en stund skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hvorfor kan ikke alle huske meg. er det for mye å be om? Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 ingen i hele denne posten som husker meg. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Nord ! B|Real Ahdapt Psilocybe Snow_Dog Wh1te SteffyBoy El_Asso Ananas Feynman Frekkas Haltan Pain TFT DesertGlow Opus Gef Bundy Fantaboy Pcgutten Harddiskspace_10gb Darkness| Anette Dr. X Fredrikrb Ikkeno Notarget Skrue Snekker'n JoachimR PelsJakob PandaMartin Pain Skurupu Oivinddahle Kyllingmannen Psykopatisk Kaffelefse Chris88 Dingot0m Likferd Mountain_Riviera EC Enden Kaiern Ø.B nerdVANNA Jeg_Ruler Tjohei Simen1 LarsC LarsP Osv. Osv. Orker ikke mer :/ Kan nok flere, men det gjør vondt å huske Endret 19. desember 2004 av Carl M Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nord ! jey! *kosepå* Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nice, noen husker meg Er ikke noe flink på dette selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg