Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 wh1te (dagens mann og en artig (overlegen) fyr) Skjønner ikke hva det overlegen-greiene er jeg. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 wh1te (dagens mann og en artig (overlegen) fyr) Skjønner ikke hva det overlegen-greiene er jeg. må si meg enig, wh1te er en hyggelig fyr, men synes han kan være litt overlegen til tider ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvordan da?! Jeg skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 FatFuck (Hylende morsomme kommentarer på sin egen bekostning) hurra jeg blir husket Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Vi prøver igjen: Dingot0m Saftis Jan-Erik Oivind_Dahle Goophy Dr.X j0 Ø. Peterman HalTan AnAnAs rlz Pcgutten ^Th0mas^ Enden Wh1te T.F.T Formann Snekker`n Steffyboy Simen1 Snorreh Iperik nvoetfiv "En eller annen fyr med bilde av Steve Vai som avatar med flosshatt." Hm, ja.. det var dagens. Endret 30. november 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Men husker du han som kjøpte harddisken din og har sett dine 3D-modeller? Neeeeeida. () Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Dette gikk så fint på side 5 eller 6 eller noe, da var det 3-4 som husket meg. Men så stoppet det. Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det er nesten trist at folk er blitt så avhengi av forum på hardware.no at man husker så mange folk!! Iiiiiiiiiiiik! Selv husker meg bare: Snekker'n Solrikioo tadam Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) husk meg Endret 30. november 2004 av illvit Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Edit: @fredrikrb: brenn i skjærsilden på svak varme (for å ikke huske meg mener jeg) Bedre sent enn aldri. Jeg beklager så mye, du burde faktisk vært på lista. *snufse* Kan du noen gang tilgi meg? *overøse med gavekort på film* Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 er det positivt å bli husket på et nerdeforum? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hehe, litt strange tråd, men får bidra med noe siden jeg kjeder megAnette AnAnAs Holger haltan Snekker'n Skrue jO.Ø (?) ahpadt goophy marvil superseven Bandidos Pelle Hanne Psilocype White Purify Snowdog Ueland allyse enden Fredrikrb VeXx Penta (også lost in outer space?) Noe sånt Bra at noen husket meg også. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 husk meg Sånn , nå er du husket Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 er det positivt å bli husket på et nerdeforum? noen som er bitter? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Eulogy Ingar Remerser Aphadt SiRO Levlex Mafo _Julenissen_ Snekker'n Alystar Methaldeath Tor_erik Jorn_:-D T.F.T Oyvind_dahle Haltan og resten av forumet..! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Huff, har prøvd å unngå denne tråden, men here goes: SpritHansi Marlboromannen (Hvor er det blitt av disse gamlekara ?) Toolshead (like rød som Olsen, også borte ?) Nvoetfiv (les navnet baklengs) var så vidt innom en tur nylig. Olsen Dr.Doogie (Borte for alltid, men umulig å glemme) Penta (en av de første jentene på forumet ?) Heraldo CFD (også borte) TFT HalTan (en av de en ikke kan unngå å legge merke til) Howard Int20h TFosheim (nå sluttet i hw.no) yumerger AnAnAs (den som oftest bytter nick ?) Adawen Øivind Dahle (Mye bra fra den kanten ) Enden (Alltid veloverveid og dyktig) PoleCat Simen1 (Allt det den mannen kan) endrebjørsvik89 (ligger ikke langt bak Simen1 i kunnskaper) ATWinsdor (også en med mye kunnskaper) Snekker'n (Antakelig den på forumet med bredest erfaring fra bygging, (den var dyp)) Snorreh (Forumets mest kunnskapsrike googler) KnickKnack (forumets cpu-guru) Overload Darkness baerkmesterharepus (aner ikke hvorfor jeg husker han) jente19jentejente (husker fordi det er en gutt) B|Real Blib Jokkie Jankee Am3k DesertGlow Dollar Psilocybe trraa Ueland EC Invictus DetDvergiskeKaffebord (på grunn av nicket) Dikky LarsC Stig-Arne Kimmer syar2003 (den kan mye) KennethDammyr Komplett.no.salg SnowDog Afseth Opus JoachimR (artig fyr med sterke meninger i P&R) Seixon PelsJakob Psycnopedia (elns) ???????? (ja det er en bruker) Goebbels Skurupu Ikke vondt ment dersom dersom jeg har glemt noen, nå orker jeg ikke mer. Beklager skrivefeil. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 jeg husker: Psilocybe (mange sinte pm fra den kanten ) Natrium (umulig å ungå i worklogger ) Reeeeg (beats) SkyMarshal (musikk) SnowDog (stammgjest på søppleforumet) Snekkern (god peil og bra worklog) SteffyBoy (spammer i toppklassen ) Goophy (hjernesneglen) Øyvind Dahle (sett nicket så mange ganger) Jente19jentejente (ble overaska over at det var en gutt) Darkstarr (kompis) Stektfisk (kompis og han hjalp til å få workloggen min stengt ) syar2003 Trulzern HalTan Darkness DesertGlow Sorry til de jeg har glemt men fytte helvete jeg har dårlig korttidshukommelse Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 SteffyBoy (spammer i toppklassen ) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 SkyMarshal (musikk) Jøss, førstemann Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Hehe. Dypt rørt at noen faktisk husker meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg