Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Øivind Dahle skal lide under evig plage i samtlige filmtråder her på forumet. How could you... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Øivind Dahle topper nok lista her i antall ganger en er nevnt og det er fortjent også for en mer "folkelig" mod skal en lete etter samtidig har han noen flotte tester av skjermer og er meget hjelpsom . Endret 29. november 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 GRendal - kjøper ny pc to ganger i uka ha ha ha.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 fredrikrb - masemester på MSN. enden bekrefter. Fixed. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 fredrikrb - masemester på MSN. enden bekrefter. Fixed. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 GRendal - kjøper ny pc to ganger i uka ha ha ha.... No doubt about it Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Får nevne litt fler fra hardware/overklokking da. mantra17 Øyvind Dahle syar2003 chris88 P@arm@nn VeXx Gef C0bra snorreh Dollar Knick Knack Ehm, husket visst ikke så mange i farta. Har vært her litt lite den siste tiden, gitt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Øivind Dahle skal lide under evig plage i samtlige filmtråder her på forumet. How could you... glemte jeg deg? Herregud- gir meg selv 50% i warn. Sorry... Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 de jeg husker.. Endre Snekker`n Formann kjekka Arne Anka Deuce håper ikke jeg blir banna pga "tåpelig" utsagn da. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 de jeg husker.. Endre Snekker`n Formann kjekka Arne Anka Deuce håper ikke jeg blir banna pga "tåpelig" utsagn da. Halla Dp Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) de jeg husker.. Endre Snekker`n Formann kjekka Arne Anka Deuce håper ikke jeg blir banna pga "tåpelig" utsagn da. Halla Dp w00t? Ble GRendal snurt? Endret 29. november 2004 av Øivind Dahle Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ahhh, kom på; "Mestern2k" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Halla Dp Haha, akkurat det jeg tenkte også! :!: Er vel heller en ganske ny på forumet som kun har fått med seg den negative slutten i diskusjonene.... Lenke til kommentar
Sesam Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Halla Dp Haha, akkurat det jeg tenkte også! :!: Er vel heller en ganske ny på forumet som kun har fått med seg den negative slutten i diskusjonene.... hvem er DP? hva skjer med han? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hold dere til emne folkens. neste som spammer for seg "julepresang" de ikke liker. en bruker fikk seg akkurat 2 uker. Ikke prøv lykken dere andre da Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ingen som husker meg da?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ingen som husker meg da?? Jeg ... lett. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Bare TLZ som husker meg begynner jeg nå er jeg ferdig når jeg skal på skolen ved soloppgang (5 timer til) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Næmmen! Husket av 19 stykker? Jammen har jeg spammet meg inn i hjertene deres! Jeg husker (og hvorfor jeg husker): Bandidos Pelle (kompis) wh1te (dagens mann og en artig (overlegen) fyr) MacManus (kompis) Jonnar (kompis) Bakemesterharepus (kompis) Suzze (kompis) Snowdog (kuul hund) psilocybe (bergenser) ahpadt (spamwhore) fredrikrb (spamwhore) haltan (rasende intelligent, kan ordlegge seg som ingen andre) dikky (mye smartere enn 1337nessen skulle antyde til) robB (søt avatar) zaeira (filmgeek) goophy (sytete brainslug) sluffy (cheerleader fra bergen) zyklon TFT (politikkforumet) JoachimR (politikkforumet) Seixon (politikkforumet & mentor) Den røde tsar (politikkforumet) Ananas (søtnos som endelig dumpet drittsekken) Darkness (søtnos med pr0n-knowledge) Anette & Dr. X (to nerder som har funnet hverandre) Hanne (søtnos) FatFuck (Hylende morsomme kommentarer på sin egen bekostning) Øivind Dahle (babe-ekspert og en mod med humor) Snekker'n (ah yes, vi har kost oss i politikk-forumet) PoleCat (sjefen) IngaR Blib Gandalf (filmgeek) sanoj (filmgeek) TAAB (Jethro!) nr. 4 (interessant navn) Holger (mattegeniet som alltid er villig til å hjelpe) haddis loffelur Zkredar enden b|real (SO3 whore) t-bone (frekke photoshop skills) Hvis jeg har glemt deg så er du ikke viktig nok til å være med på listen min. Det er egentlig like greit at du legger deg ned og dør, du er tydeligvis ikke viktig/smart/vittig nok til at jeg har lagt merke til deg, og hva er da meningen med livet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 goophy (sytete brainslug) Øyh, jeg har slutta å syte nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg