Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Og selvsagt dere; Nikkor og Goophy. Yeah right... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jannis-15 *savne på* :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 LarsP yummy skrue psilocybe Kjetil Lura Anders Leipsland snowdog Dre@m_lord polecat bjaa øivind dahle mountain riviera soldier_448 DrDoogie Osse-mon psion dikky ueland jazzcat (for trolling) loomy Den røde tsar bitex ananas PT darkness| holgerludvigsen b|real ponke Alex100 pgressum invictus saftis junta Jøss, overrasket over min egen hukommelse Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jannis-15 *savne på* :!: :!: :!: Husker dere "en mann" da? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 med mangel av ting å gjøre nå,prøver jeg meg på nytt. skriver sikkert noen av navnene feil,men dere skjønner sikkert hva jeg mener (ellers er dere dumme ) HalTan AnAnAs Anette_ RobB fredrikrb (fredrikrb eller fredrikb?) ehs5 Darkness| TCi CobraM awp b|real psilocybe (?) SnowDog cs-gutten snekkern PSION wh1te Det Dvergiske Kaffebord ToxicMan JO1 SubWhoofer Bandidos Pelle (herlige filmer) haddis gikk jo bare litt bedre enn forrige gang. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Og selvsagt dere; Nikkor og Goophy. Yeah right... <3 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) fredrikrb atticus^ enden jallakim el-asso snorreh ahpadt wh1te Dr.X Anette_ AnAnAs Goophy PSION psilocybe MountainRivera Bjaa DesertGlow Levlex Xell Anders Leipsland B|Real SnowDOG_ LarsP Blib DrSpawn HalTan Dikky Kebab Gud Nikkor ^Th0mas^ Afseth Bandidos Pelle Snekker'n Øivind Dahle PoleCat sosohal Howard darkness| JoachimR EnD.R.E. (med forbehold om feilsetting av punktumer) king_mephisto BBC sintbrus jorgis arve87 epsilon(noe) flodhest allyse Endret 29. november 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 EnD.R.E. (med forbehold om feilsetting av punktumer) Riktig. Men jeg er Endre nå. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Oh. Allrighty then. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis det ikke hadde vært for at jeg skal på trening nå skulle jeg skrevet ned en laaaaang liste. For å ikke føkke tråden kan jeg være med litt da... HalTan (10hi) wh1te ahpadt fredrikrb pinella AnAnAs DiskSpace10GB SnowDOG psilocybe T.F.T SteffyBoy Nikkor dimiles PSION Anette ScarFace^ Goophy Øivind Dahle DesertGlow Howard blacktower Snekker'n Arctic Natrium Dingot0m enden snorreh bjaa B|Real allyse darkness| LarsP Blib Afseth jorgis arve87 PoleCat haddis Dikky Bandidos Pelle JoachimR haha lol Mr. Ueland kilogram Kebab-GUD elns Skrue Yummy/EC Hondaen invictus int20h Kamerat Men nu skal det pumpast. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg tror jeg har talt meg selv i 39 poster til nå Samtidig sitter jeg og river meg selv i håret over hvor mange flere jeg burde husket. Edit: @fredrikrb: brenn i skjærsilden på svak varme (for å ikke huske meg mener jeg) Endret 29. november 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg tror jeg har talt meg selv i 39 poster til nå Samtidig sitter jeg og river meg selv i håret over hvor mange flere jeg burde husket. Edit: @fredrikrb: brenn i skjærsilden på svak varme (for å ikke huske meg mener jeg) det er 0,00605 personer per post. Jeg fikk 0,009 ergo jeg er tøffere enn deg Endret 29. november 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vel, siden ingen husket meg, så skal jeg til og med legge ved mine personlige tanker når jeg ser dette nicket i listen ! Lord_Vivec9 (en bekjent) H.kon (en bekjent) Mr. Bjerre (en bekjent) -=SjuR=- (en bekjent) Ithrin (utrolig teit nick, og nok en bekjent) jonathankrane (nok en bekjent) Purify (går på skolen min) Lautsprecher Haltan (rar fyr) Nixon (en eller annen) LenniZ (møtte'n på en CS:S server) eXploid (spiller nok altfor meget CS) Sosohal (minner meg om pokémon) Sigga (miner meg om en snodig sigarett) Øivind Dahle (har nok altfor mye cheezy bilder på dataen sin ) Afseth (grøss ) TST (grøss ) T.F.T (minner meg om overnevntes nick) Desert Glow (Husker bare nicket Weska ("er XP data bra datA?") AnAnAs (Hm, jentenerd) Anette (Hm, enda en jentenerd) Darkness| (Hm, skulle det være mange jentenerder?) Bandidos Pelle (minner meg om en oslososs Møtte en hele 4 klasser av dem på en klassetur i oktober) -Teddy- (Fragmovie med stygg musikk ) Blib (Han er bare der) Likferd (hehehe, litt av et nick) DiskSpace10GB (Fæl avatar en gang i tiden) Dingot0m (utrolig stygg avatar synes jeg ) SnowDog (lite å gjøre?) Snekker'n (det derre trekabinettet var jo ganske fint) Mr X (uorginalt nick da) Nikkor (Hørtes litt russisk ut) fredrikrb (spammegutten) PSION (nicket høres ut som en laser av noe slag) B|Real (mange innlegg) LarsP (han høres tjukk ut siden de fleste jeg vet om som heter Lars er det) Mr. Berg (minner meg om mr. Bjerre) MrLee (forbinder han med CS) MountainRivera (koselig avatar) Goophy (avataren minner meg om et virus fra et flashspill jeg spilte en gang i tiden) PoleCat (skriver mye rart) Dikky ("dikky"... hehe) ^Th0mas^ (husker bare navnet) awp (digget vist CS 1.5) wh1te (husker bare navnet) Holy cow (husker nok en gang bare navnet) Jallakim (kult nick) Zernic (vervet meg inn i samme klan som han en gang i tiden... Clan 217 ) Det Dvergiske Kaffebord (orginalt nick må jeg si) Chokke (bare husker nicket) Jalla'n (minner meg om en liten danke som jeg kjenner... Aner ikke hvorfor ) ZøtNozen;);) (fiktiv person laget av en transseksuell halvdanske og hans kumpaner) jentejente19jente (likte vist ikke Elkjøp) Og mange flere husker jeg nok sikkert! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Goophy (avataren minner meg om et virus fra et flashspill jeg spilte en gang i tiden) Brainslug fra Futurama. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 AH! Jeg VISSTE jeg hadde sett den greia der en gang før! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) 2 som husket meg jo! (Teoretisk sett er det da ca. 666 av 50000 som husker meg, og da er det ca. 1,87 folk som husker meg per post jeg poster) Endret 29. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Goophy (avataren minner meg om et virus fra et flashspill jeg spilte en gang i tiden) Brainslug fra Futurama. Ey, syntes bare at det minnet meg litt om dette viruset/ene Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 2 som husker meg også... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ai shit rlz. Sowwie. Deg burde jeg ha husket ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg