adsfiklam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Synes det hadde vært litt innteresant å finne ut hvilke forum medlemmer DU husker i hodet, og gjerne også fra hvilken del(er) av forumet du husker dem fra (uten å jukse). Her er min liste: HalTan Remerser INGaR Walter Melon PoleCat Molna Anette (søt ) Marvil SirIce psilocybe arve87 dan1el JEG76 datating Ueland Lokaltog Øivind Dahle Blib wh1te PT B|Real nerdVANNA enden MrLee Admin'c Gandalf the Grey sanoj_20 SteffyBoy Bandidos Pelle Velmont Ursa AreHei og meg selv Lykke til Endret 27. november 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Den Røde Tsar (pga det nydelige navnet) Dr.Panda (pga at han er en kompis....) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 PSION, du er tilbake (No shit, Sherlock) Listen er så UENDELIG lang uansett. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 PSION, du er tilbake (No shit, Sherlock) Listen er så UENDELIG lang uansett. Jaggu!!! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Listen er så UENDELIG lang uansett. Ja men det er jo bare bra Endret 26. november 2004 av yrjan Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hm, tror ikke jeg gidder å ramse opp alle sammen... Kan jo ta disse fra musikkforumet: TAAB Zyklon groenn A_N_K TLZ Lungemannen satrucci_ HalTan aero^^ kaiern Nei, nå gadd jeg ikke mer gitt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 For å teste meg selv. HalTan (rart han alltid kommer først...) apadth * Marvil cfenzo SirIce INGaR psilocybe dan1el arve87 Anette AnAnAs Arctic TLZ snorreh Snekker'n ^Thomas^ JEG76 datating Ueland DesertGlow Kimmer Lokaltog FuLu Mikka hemo Dunestar kilogram mr.Berg Øivind Dahle enden Jankee allyse Blib ePsiLON47 akalla fredrikb huf harald_ wh1te satyrium PT Loomy Smidt Jibril2k Ingardj kvikks HolgerLudvigsen Thurloc jorgis Findus blacktower JohnRichard OShea22 g0mpen purify Zdekar * Snow_DOG el-asso B|Real pain PSION Loffelur haddis darkness nerdVANNA Fragletrollet * med forbehold om stavefeil Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) HalTan nixon^^ eXploid Lenniz ZiroN Newt32... Akkurat nå husket jeg de... Endret 26. november 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Lista er jævlig lang, det er jo sånn at jeg ikke husker alle de jeg vet nicka på nå, mens når jeg leser en tråd der personene har skrevet noe gjennkjenner jeg jo nicka deres og husker dem. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 HALTAN SEFF Snowdog adawen psilocybe Sluffy ahpadht fredrikrb Anette Dr.X ZkedaR Tja, de jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hvorfor skriver alle "ahpadt" feil? Dikky fredrikrb øivind dahle enden skrue snekkern b|real psilocybe lenniz ananas grendal wh1te snowdog lokaltog PAWULKÆTT magnus_hegge desertglow tesp ØB holgerludvigsen fredrikru bjaa exploid adawen allyse ..more to come! zdekar anette_ ueland trulzern psion marvil Endret 26. november 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Lista er jævlig lang, det er jo sånn at jeg ikke husker alle de jeg vet nicka på nå, mens når jeg leser en tråd der personene har skrevet noe gjennkjenner jeg jo nicka deres og husker dem. Jepp, jepp. Akkurat har jeg det også. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Lista er jævlig lang, det er jo sånn at jeg ikke husker alle de jeg vet nicka på nå, mens når jeg leser en tråd der personene har skrevet noe gjennkjenner jeg jo nicka deres og husker dem. Jepp, jepp. Akkurat har jeg det også. Yup. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) skriver sikkert noen av navnene feil HalTan wh1te CobraM TCi AnAnAs Anette Darkness DiscSpace10gb Dikky b|real Snowdog eXploid PSION fikk hjerneteppe jeg gitt,husket bare noen få Endret 26. november 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvem husker jeg da??!!.. Kan bli et par.. Chosisio Remerser Haltan Ziro Ingar Eulogy Mafo Snowdog Tbone Blib Enden Blipp_blopp Bjarne 53(banned nå) Mobilfreak Teledude Molna! Smoker 2 Chess_Boss NerdVanna et eller annet Dahle Ananas Jmmk Anette_87 Gezuzz Levlex Are-hei Straydog? Bandidos-pelle Sweim Det var vell de jeg kom på nå i farten.... Ble noen ja.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) ahPADT nerdvanna snekkern carl m diskspace10gb lenniz fur 2mas cs-mannen cheezcake trulzegutten limited edition haltan psilocybe Dikky fredrikrb øivind dahle enden skrue snekker`n B|Real Psilocybe lenniZ AnAnAs wh1te snowDOG_ Ø.B. holgerludvigsen bjaa(utestengt en stund:( ) exploid adawen allyse psion rockmannn zkedar anette_ ueland trulzern likferd Chosisio Haltan Tbone Blib Enden Ananas Bandidos-pelle meg selv. polecat t.f.t newt32 jente19jentejente stefangutten goophy robB den polse nothgaliC -teddy- ftz schmelck ehs5 kake_fredrik frekkas DesertGlow FORD....NOZ ZYKLON Blacktower en del har jeg copy&paste her.. men har fjerna de jeg ikke husker. sikkert maaaaange fler.da... skal oppdateres kan være skrive feil også her.. noen ting husker jeg. noen ting husker jeg ikke Endret 26. november 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) B|Real eXploid perpyro (herman hedning) olsen (meisel og sigd) ftz- (buss) Skrue enden Snekker`n Tha sims psilocybe C4STOR MrLee (do e tom i mage do bli tom i hoe ) Afseth Filiosofen Pc-gutten Pc-mannen Salte aper Simen1 EC Blib Admin'c wh1te HalTan Øivind Dahle Goophy Lautsprecher datating DesertGlow It's me Gandalf the Grey Natrium Ble litt sniking oppover i tråden da men Endret 26. november 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 *føle seg ekskludert* eneste jeg helt sikkert vet hvem er, er Anette_ (festlig person hehe ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg