heggi Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Sitter her og skriver oppgave på en F.S. Amili D og irriterer meg grønn over hvor lett det er og komme borti tocuh pad'n.. Finnes det noen måte og deaktivere denne på mens jeg har tilkoblet ekstren mus? Endret 26. november 2004 av heggi Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 http://forums.devshed.com/archive/t-94224 her er det noe om og slå av på en compaq men det er driverne som lar dag slå av touchpaden så finn siste driverne og den lar deg kansje slå av touchpaden. lykketil Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sitter her med en amilo D jeg også. Har ekstern mus på den nå. Hver gang jeg putter i kontakten på den eksterne musen så skrur touchpaden seg av automatisk. Jeg har ikke instalert noen driver til musen. Jeg vet ikke hvordan man skrur av touchpaden manuelt, men siden min skrur seg av når jeg har ekstern mus så burde det være mulig å skru den av på din maskin også. Lenke til kommentar
pian Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Samme som Lættis, når man plugger i musen kutter touchpad'en (Compaq m/ Synaptics pad). Mulig dette krever at du installerer en driver til musa? Eller, egentlig ikke , jeg testet uten driver og får samme beskjed: En ekstern pekeenhet er koblet til maskinen. Windows vil slå av touchpadden. (elns) Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 På min iBook er dette en innstilling, man kan velge å deaktivere touchpad med mus tilkoblet. Varierer sikkert fra maskin til maskin, med se om det er noe i FS-programvaren som følger med. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 som nevnt kan du gå inn på http://www.synaptics.com/ og laste ned siste driver...den kan nok hjelpe deg. Lenke til kommentar
LooD Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 På dama sin Amilo (synaptics pad) er det ihvertfall et valg når du høyreklikker på touchpad-ikonet i system tray som slår av klikkefunksjonen på selve paden. Det hjelper kraftig. Har ikke funnet ut hvordan man slår den av helt, og den slår seg heller ikke av når mus plugges i. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 takker for alle svar her;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå