Skjerven1 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har tenkt å kjøpe en WinPad 6000s, siden dette virker som en veldig bra pc i forhold til prisen. - Hvordan er leverandøren Cintech? - Jeg finner ingen info om dem og er derfor ganske skeptisk, har jeg grunn til det? - Jeg må også bestille over telefon, dette virker merkelig......... Ørjan [ Denne Melding var redigert av: Skjerven1 på 2002-05-29 19:53 ] Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Winpad distribuerer gjennom Cintech i Norge. Du kan bestillle over internett, og få pakken i oppkrav. Jeg har bestilt en 5000s, den kommer om ca. 14 dager, men vanligvis skal du få maskinen på under en uke (vanlig postpakke). Tror ikke du trenger å være skeptisk til Winpad/Cintech, men heller til Postens pakkebehandling........ Lenke til kommentar
iNas Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Det kan muligens stemme at de har en litt merkelig markedsføring. Barbara.no satser på å få testet WinPad 6000s i sommer.. _________________ Mvh N.I [ Denne Melding var redigert av: iNas på 2002-05-30 03:39 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå