Heatsink Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 som en del av det jeg har lyst til å gjøre med datan min har jeg også lyst til at et par av kjøleribbene inne i kabinettet skal lyse opp litt. jeg har tenkt å bruke slik uvreaktiv spray man får til 100kr på monter, noen som har prøvd å lakkere kjøleribber? kommer de til å miste kjøle evnen sin eller noe eller går det greit? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ganske sikker på at de ville miste endel av effekten, hvor mye vet jeg ikke, men jeg ville ikke anbefale det med mindre du kompanserer et annet for tapt kjøling på en annen måte. Avhenger jo litt av tykkelsen av lakken og. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 som en del av det jeg har lyst til å gjøre med datan min har jeg også lyst til at et par av kjøleribbene inne i kabinettet skal lyse opp litt. jeg har tenkt å bruke slik uvreaktiv spray man får til 100kr på monter, noen som har prøvd å lakkere kjøleribber? kommer de til å miste kjøle evnen sin eller noe eller går det greit? bare lurte på en ting, er den lakken gjennomsiktig, eller farget. Hvis den er farget får du det på biltema til kr50 pr boks.. z1Ob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå