Vebby Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 noen som kan hjelpe meg med dette? Formaterte hardisken i forrige uke og etter å ha installert alt av nødvendige drivere ol.(directx, skjermkort, cpu osv), har spill som doom3 og farcry begynt å lagge ganske heftig, noe de ikke gjorde før jeg formaterte. Husker ikke hva jeg evt har installert eller gjort tidligere(det er 6 mnd siden) men NOe må det være.(har amd64 3200, msi gforce fx5700 256 mb, 1024 minne)... Noen som har en formening om hva prob kan være? Lenke til kommentar
slackies Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) noen som kan hjelpe meg med dette?Formaterte hardisken i forrige uke og etter å ha installert alt av nødvendige drivere ol.(directx, skjermkort, cpu osv), har spill som doom3 og farcry begynt å lagge ganske heftig, noe de ikke gjorde før jeg formaterte. Husker ikke hva jeg evt har installert eller gjort tidligere(det er 6 mnd siden) men NOe må det være.(har amd64 3200, msi gforce fx5700 256 mb, 1024 minne)... Noen som har en formening om hva prob kan være? får det første må det sies at topicen er ALT får dårlig Men når det kommer til problemet ditt så kan du prøve de driverne du hadde inne på den gamle installasjon. Hvis du har disse inne allerede så bør kanskje vurdere å oppgradere driverne til skjermkorte. nye drivere: ftp://download.nvidia.com/Windows/66.93/6...kxp_english.exe Endret 26. november 2004 av slackies Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jepp, det betyr stort set at du har feil drivere. BRUKERFEIL *kremt* Lenke til kommentar
guran1942 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har hatt lignende problem etter formatering , skyltes at maskinen ble full av virus før jeg rakk å oppdatere virusprogrammet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 prøvd å legge inn chipset drivere da? Lenke til kommentar
Vebby Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 har installert alle oppdaterte drivere... Lurer på om det kan ha med cpuen å gjøre... ettersom amd64 ikke alltid er kompatibelt.. fant ikke på noen bedre topic.. dårlig fantasi :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå