Trialdude Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg har nå kjøpt meg en mp3 spiller og sliter med å få den til å bli registret av PC'n via usb kabelen. Jeg fikk tulla litt med instalasjon ene, gjorde ting i litt feil rekkeføle. Men når jeg kobler til Mp3 spiller'n så registrer maskinen spilleren, (kommer sånn "plingplong" lyd ,men 2 sek etter så kommer den igjen og maskin har kuttet kontakten med Spilleren. Og når det endelig er stabil kontakt mellom spilleren og PC'n , og jeg skal overføre musikk så kommer det oppe en melding som sier at den ikke finner den angitte banen eller filen som den leter etter.. :S Noen smarte folk som kan hjelpe meg ? Mvh. Espen EDIT: Det er en MPman FUB26 (265mb) Endret 26. november 2004 av Trialdude Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Om du sier hvilken spiller du har, og hvilken programvare du bruker til å overføre musikken, blir alt plutselig mye lettere. OT: Hei forresten, M4rTin, det var jeg som skulle ha det 42" plasma-TV-loddet av Håvard --- Edit: Vi har forresten et eget forum for MP3-spillere her Endret 26. november 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 EDIT: Det er en MPman FUB26 (265mb) Lag gjerne en ny post for slike ting, slik at ting oppdateres i «Mine innlegg». EDIT2: Kan noen flytte denne til det Mp3 Spiller Forumet? Da trykker man på report-knappen. Gjorde det for deg jeg. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Edit: Vi har forresten et eget forum for MP3-spillere her Ja det har vi Flyttes Lenke til kommentar
Trialdude Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Men er det ingen som har noen smarte ider om hva som kan være feil ? Lenke til kommentar
Trialdude Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Kan det være no med Driver'n ? kanskje jeg må reinstalere driver'n, men hvor er den ? er totalt n4bb når det gjelder sånn ting som detta.. Begynner å bli litt utåmodig med å fa spiller'n til å funke og.. Lenke til kommentar
Trialdude Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Anyone?? Er desperat nå, må fa det til å funke til Mandag.. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 prøv og gå på enhetsbehandling og se der og tap3 spilleren ut og inn Lenke til kommentar
Trialdude Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 prøv og gå på enhetsbehandling og se der og tap3 spilleren ut og inn Hva skal jeg se etter på Enhetsbehandling ? Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Kan du ikke bra ta og avinstallere programmet til mp3-spilleren og installere det på nytt???? eller?? Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 hvilket operativsystem kjører du?? kjører du 95 eller 98 (ikke SE) så er det stor sjanse for at driveren til programmet ikke støtter operativsystemet ditt! bare et forslag, er det ikke operativsystemet må du finne på noe lurt.., jeg kommer ihvertfall ikke på en annen grunn i farta.. Lenke til kommentar
Trialdude Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Jeg kjører Win XP. så spiller'n skulle egentlig ike trenge no drivere, siden det allerede skulle ha ligget på spiller'n.. Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 prøv å sjekk nettsiden til produsenten, det hender det ligger guider til problemløsning der (som oftest hvis det er feil som mange opplever..). hvis ikke: prøv på en annen pc (hvis du har mulighet) eller send den tilbake til butikken Lenke til kommentar
Trialdude Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Har sittet og lest litt på nettet nå og snakket med andre som hadde samme spilleren. Problemet er at den ikke takler Win XP Service Pack 2.. Så jeg dro ned å bytta spiller, fikk til og med en ny spiller som funka.. Lenke til kommentar
shuttle man... Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 bra det løste seg til slutt, og det ante meg at det var noe med operativsystemet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå