tvåførti Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg tror jeg har bestemt meg for å ha en dynabel bf 0604 firekanals forsterker og et peerless definition 5 tomms komponentsett. Det jeg er usikker på er subb og spiller. Skal ha en 12 tommer (ca 1500 kr) og en spiller (max 2000 kr) Kabler har jeg heller ikke bestemt hva jeg skal ha, men det blir nok noe bra for det ser jeg ingen grunn til spare på når jeg først skal kjøpe noe. Høres det jeg har til nå greit ut ? Noen forslag til subb og spiller ? Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Spillern må ha doble linjeutganger. Har lurt litt på den billige Boss spilleren på bilradiospesialisten (doble 4V utganger). Jeg er i utgangspunktet litt betenkt til Boss, men jeg skal jo ikke bruke noen høytalere rett på spilleren og 4V utganger høres jo bra ut det. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Boss? Tenk på betydningen av det ordet på norsk så har du kvaliteten -og det er, boss, rask, søppel. Spilleren er hjertet i systemet, forer du forsterkerne med dårlige saker får du den berømte shit in = shit out. Vil anbefale Pioneer DEH-P3600MP som et minimum eller aller helst en Pioneer DEH-P5600MP, ska du ha Peerless komponentsett så vil en Peerless XLS308SWR være en perfekt match. God SQ sub med evne til å gi bra punch. Kabler ja, her kan du også handle på Eltek. Finn ut hvor lange kabler du trenger og bestill en Supra SubLink-RCA signalkabel for subben og DUAL Signalkabel for frontsettet. Aktiv deling på ~70Hz på forsterker og du er i gang Dette kommer, med dyreste spillervalg, på ca 5500, noe som er bra for en spiller, kabler og sub av såpass kvalitet Trenger du strømkabler så se her og tenk på evt. fremtidige oppgraderinger. Det å dra strømkabel er no herk, så det bør en slippe å gjøre mer enn en gang. Kabelen bør iallefall ikke være for tynn, for tykk er det ikke noe som heter (innen fornuftens grenser seff) Edit: Glemte å nevne sikring da, må jo ha noe som minst er like stort som sumen av verdien på sikringen(e) forsterkeren(e). Endret 26. november 2004 av Jalla Lenke til kommentar
Defus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Pioneer e good shit! Men eg må slå et slag for Alpine!3 cde-9827 Den blåser 1000 kr fra budskjette ditt, men eg mene det e vært det. Hvis ikke kan du se litt på di biligere alpine spilleran der Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Enig med Defus, Alpine er saker, likeledes med Clarion. Som sagt, du får ikke bedre lyd ut enn det signalet du forer inn i forsterkern. Du forsterker ALT også evt. ulyder Når du monterer spillern husk å jorde med jordingsskruen bak, den fester også spillern godt i karosseriet og gjør det vanskelig for evt. tjuvradder. -Måtte sånne brenne evig! Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Da blir det ikke Boss spilleren. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 yet another soul saved Lenke til kommentar
dalri Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 www.vcdhit.com sier jeg bare. Ring til det så får du proff hjelp. De har garantert det du trenger og porto er uansett bare 29$ helt hjem til deg. Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Pakketilbud 4 på lydibil.no høres interesang ut. Kan det være noe kanskje.... Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Forsterkeren og subben i det settet ser egentlig ganske billige ut. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Selv har jeg Pioneer DEH-P3630MP(nesten den samme som den som er linket til tidligere) og er kjempefornøyd med den! Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har lurt litt på å kjøpe den pioner spilleren. dynaBel forsterker og peerless høytalere er bestilt. Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg lurer litt på å kjøpe en kondensator. Noen anbefalinger ?? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 par topics lenger ned finner du nån anbefalinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå