fls72 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Første gang jeg skal ha bærbar, men nå melder behovet seg rimelig sterkt. Jeg tenker å kjøpe en 1557, men må si jeg drukner litt i alternativene. Der er veldig mange pcer som kun har veldig små forandringer i konfigurasjonen. Tenker som sagt å kjøpe en 1557 fra PS data men der er sikkert noen som har noen veldig gode alternativer der ute. nå jeg har et budsjett som ikke kan overstige 13k eks porto. Jeg har rett og slett ikke mer, så selv om noen kommer opp med noen helt geniale forslag som er dyrere så hjelper det meg lite. Oppsettet: Intel Pentium-M 1,5 eller høyere. (vil ikke ha noen Celron) 512MB DDR 60Gb HDD CD-R/RW 1024x768 Nettverk: 54Mbit Trådløst + 10/100Mbit ATI Radeon 9600/9700 (ikke integrert grafikkontroller) vekt: 3kg eller mindre trenger ikke firewire eller noe spesielle kortlesere. bare neon usb-porter og PCMCIA og det har jo alle. Ingen av disse kravene er absolutte, men vil ha mest valuta for pengene. Ser helst at alle kravene blir overholdt eller allerhelst overgått. Vet at dette er en lang muligens noe krevende post, men jeg vil helst ha svar som gir meg noe konstruktivt og ikke er helt ut i det blå. Håper på gode svar Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sjekk ut netshop sitt tilbud Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det er jeg enig i at netshop er et bra tilbud.Hvis det er for mye kan, man kjøpe den i deler over tid Lenke til kommentar
fls72 Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 ja det virker klart som et meget godt alternativ. prøver fortsatt og se litt rundt for og se om der finnes alternativ Lenke til kommentar
morra Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 1557 er nok det beste alternativet. Spesifikasjoner: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...&view=techinfos Lenke til kommentar
TehMaxIce Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har nettopp bestilt en 1157 fra netshop.. Surfet litt på forumet om dagen her og fant ut at mange hadde problemer med rambrikken! Er ikke helt sikker, men du bør kanskje endre ram`en fra standard til Kinsgton eller no` Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 1557 fra netshop er ei helt fantastisk grei maskin, De er kanskje dyrere enn whitebox. Men går noe galt så har du skikkelig support. Å da mener jeg SKIKKELIG support. Noe som Whitebox er fraværende på. Å ja Support når det skjer ting er faktisk verdt penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå