Nitrius Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har ikke noe screen av det, men dere forstår sikkert hva jeg prøver å forklare håper jeg. Altså jeg har lagt merke til at på mørke plasse i sånne skjul og sånt spesielt i ravenholm i mørke kriker og kroker så er skyggen litt merkelig, det har liksom en sånn grønn, rød farge langs skyggen, vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men det er akkurat som det er litt grønn farge i skyggen, har sett rødt å, skal komme med et screen sånn at dere skjønner hva jeg mener, men vis noen skjønner hva jeg prøver å si så vil jeg gjerne vite om det er sånn skyggen skal være eller ikke. et screen kommer snart. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Trur kanskje eg veit kva du meinar.. viss det er det eg trur så skal det vere slik.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Prøvde å ta screen, men på screenshotsa var det ikke synelig, men uansett skyggene er liksom ikke bare svarte, der det er veldig mørkt så ser du at skyggen har litt andre farger f.eks grønn og rød har jeg sett, detter er ikke noe som er veldig tydlig, men det er mulig å se det. Endret 26. november 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå