Lucifer 666 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har vært vant til å bruke Remote desktop på serveren min, som ikke har skjerm, kun tilkoblet TV. Når jeg får opp bildet til serveren på min LCD som remote desktop viser TV bildet bare påloggings bildet til serveren. Satt på jobb i dag og måtte ha noe hjelp til noe sikkerhets greier, og da jeg ringte helpdesk brukte hun jeg møtte fjernstyring på min pc, men jeg kunne forsatt se bildet og når hun beveget muspekeren. Brukes noe spesielt program til dette?? Hadde vært lagelig å hatt slik at jeg slapp å logge på igjen på serveren min hver gang jeg skal se noe på TV'en Noen som har peiling på dette? Går det evnt. å ha bildet på begge ved å bruke windows sin remote desktop? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 NetOp, Remote Administrator, VNC er noen ekspempler du kan bruke. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 NetOp, Remote Administrator, VNC er noen ekspempler du kan bruke. Anbefaler VNC, bruker det selv Kjempe bra og enkelt og sette opp Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 NetOp, Remote Administrator, VNC er noen ekspempler du kan bruke. Anbefaler VNC, bruker det selv Kjempe bra og enkelt og sette opp Ja, men har erfart av TightVNC er en forbedring av "lillebroren", den har også den funksjonen at du kan kople opp remote desktop over nettet. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 NetOp, Remote Administrator, VNC er noen ekspempler du kan bruke. Anbefaler VNC, bruker det selv Kjempe bra og enkelt og sette opp Ja, men har erfart av TightVNC er en forbedring av "lillebroren", den har også den funksjonen at du kan kople opp remote desktop over nettet. Hmm, mener du att VNC bare kan brukes over LAN.. Og TightVNC over Internett ? Interesant.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 NetOp, Remote Administrator, VNC er noen ekspempler du kan bruke. Anbefaler VNC, bruker det selv Kjempe bra og enkelt og sette opp Ja, men har erfart av TightVNC er en forbedring av "lillebroren", den har også den funksjonen at du kan kople opp remote desktop over nettet. Hmm, mener du att VNC bare kan brukes over LAN.. Og TightVNC over Internett ? Interesant.. Hm... Vet ikke om de nyeste versjonene av VNC kan også brukes over internett, men TightVNC kan hvertfall det, og TightVNC er mere brukervennlig synes nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå