Gå til innhold

Billig web domene

DezTruckTor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

domenetorget($7.95 året).

Domain Names

.COMs starting at $7.95!*

FREE with every domain:

•  FREE!  Forwarding / Masking

•  FREE!  Change of Registration

•  FREE!  Starter Web Page

•  FREE!  "For Sale"/ Parked Page

•  FREE!  Domain Name Locking

•  FREE!  Status Alerts

•  FREE!  Total DNS Control

•  FREE!  100 Email Forwards

EDIT: Opps, feil link

Endret av sindreij
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
www.get-one.net

9kr/m

er riktig nok med web-hotel da.

9 kr/mnd er bare for webhotell. Det er vel i tillegg rundt om 130 kr/år for com/net/org-domene :)

nei det er nok ikke det :) jeg har webhotell og domene der, jeg betaler ikke noe ekstra for domene!

Men det er fortsatt dyrere enn 8$ året, som tilsvarer ca 60 kr/år.

Lenke til kommentar
www.get-one.net

9kr/m

9 kr/mnd er bare for webhotell. Det er vel i tillegg rundt om 130 kr/år for com/net/org-domene :)

nei det er nok ikke det :) jeg har webhotell og domene der, jeg betaler ikke noe ekstra for domene!

Hmm. Det har jeg og, men jeg betalte 108 kr for 1 år webhotell (9kr/mnd) og 129 kr for 1 år domene, og syns det er lav pris :)

Kanskje det var feil på fakturaen din da? Eller at det er noe nytt de har begynt med, å inkludere domene.

Lenke til kommentar
www.get-one.net

9kr/m

Hmm. Det har jeg og, men jeg betalte 108 kr for 1 år webhotell (9kr/mnd) og 129 kr for 1 år domene, og syns det er lav pris :)

Kanskje det var feil på fakturaen din da? Eller at det er noe nytt de har begynt med, å inkludere domene.

Kanskje det er en sammensvergelse mot deg? Eller så er det nok bare et litt overivrig HW-medlem.

Lenke til kommentar

godaddy.com vil jeg anbefale til alle de domener de fører, og domeneshop.no til .no domener..

godaddy er en av de største innen domenesalg på verdensbasis, og kjører fra tid til aen gode tilbud på mange av domenene (kjøpte meg et .info her om dagen for 2+,- første året)..

Priser:

.com* $7.95

.us $8.95

.biz* $4.95

.info* $1.95

.net* $8.70

.org* $8.70

.ws $9.99

.name*$7.95

.tv $29.95

* = på tilbud akkurat nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...