Krankemot Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 jeg har prøvd meg på litt html/xhtml, og vil og prøve meg på css, men jeg får det ikke til... skjønte ikke helt hva de mente på w3schools.com. om dere kunne fortelle meg litt basic så, jeg hadde kommet inn i det hadde det sikkert blitt enklere å lære på w3schools. takke for alle svar som er til hjelp Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Prøv kursene på HTMLdog.com - begynn på Beginner og slutt på Advanced Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 jeg kommere alikevell ikke inn i det :/ har noen lyst til å hjelpe meg? chatte på msn...eller noe Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det er utrolig vanskelig å hjelpe folk til å lære noe helt nytt over MSN, eller andre chattekanaler for den saks skyld. Man må faktisk ville det selv, og da bør ikke det at man må lese seg til det være en hindring. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) jeg kommere alikevell ikke inn i det :/har noen lyst til å hjelpe meg? chatte på msn...eller noe Hei, se i profilen til noen av dem da vel.. hehe! Noe spesielt du trenger hjelp til eller? Her er forresten her jeg startet, en fin enkel kode fra PoleCat. <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> <html> <head> <title>b1n2</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css"> </head> <body> <div class="container"> <div id="header"></div> <div id="meny"></div> <div id="innhold"></div> <div id="footer"></div> </div> </body> </html> div.container { width: 680px; margin: 0 auto; padding: 10px; background: #FF0000; } div#header { width: 680px; height: 70px; background: #333; margin-bottom: 10px; } div#meny { margin-right: 10px; width: 150px; background: #000; float: left; display: inline; } div#innhold { width: 520px; background: #F0F0F0; float: left; } div#footer { width: 100%; height: 1px; overflow: hidden; clear: both; } Da har du utgangspunktet for en enkel side! Det grunnleggende du MÅ kunne for å komme videre.. Endret 26. november 2004 av datating Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 jeg har lyst til å kjenne kommandoene så jeg kan skrive scripts selv.. ser ut som at polecat har peil... *sjekker profilen til polecat* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå