kvakkster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Kjøpte meg en acer aspire 1350 igår og la merke til 2 knapper på bærbaren. Jeg fant ut at dette var BT og WLAN, men jeg får dem ikke til å funke, heller ikke infrarødporten .... Er det noen her som vet hvor driverne ligger? PS! har vært på www.acer.com... fant drivere, men ikke til BT,WLAN og Ir Takker for svar.. /Kvakkster Endret 26. november 2004 av kvakkster Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Ingen som har et svar på det her? Lenke til kommentar
maca Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har selv en Acer 1355 LC og er utstyrt med de samme knappene du refererer til, dog ikke alle maskinene i 1350 serien som er utstyrt med WLAN. Min var ikke det og måtte kjøpe et i tillegg. Ellers, så må jeg si at denne maskinen ikke har vært mitt beste kjøp da 3,7 kg er vel mye å slepe rundt på, samt at maskinen min for tiden befinner seg hos Acer Support. Håper du ikke har betalt for mye for den. Jeg kjøpte en demomodell i aug.04 for 7495,- NOK, så prismessig var den et bra kjøp, men kort tid etter var det jo et prisras på alle laptoper, så jeg aaangrer vel liiitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå