Sir_cruz Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg vill ha like rask oppstart som etter at jeg formaterte pcen min Jeg har Ad aware og Norton 2004 (kjøpt og betalt) med siste update... noe annet jeg må gjøre for og Rense pcen skikkelig Og ikke si en formatering, vill ikke formatere Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvilket operativ system kjører du? Hvis Windows. Ta en titt i registerfilene. (reg edit). Hvis du ikke er ¨å dreven med dette vil jeg anbefalle programmet "Reg Edit". Kanskje flere som heter det. Norske sråkpakker også. Fjer alt du ikke trenger av programmer som starter ved oppstart. Pluss alt annet som søppler til registeret av ting du ikke bruker. Defragmenter to ganger, så er vi sikkre. Da trenger ikke harddisklesehod løpe så mye rundt på disken. I windows, spesiellt Windows99 og lavere bør C: disk (systemdisk) ikke være mere full enn at det er igjen 25%! Det var noen tips. Denne tråden blr flyttes! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Fant ikke ut hvor jeg skulle putte den, så jeg postet den her. Mange andre i samme sjanger som denne syntes jeg :\ Men, jeg har en 120gb til system og har 71gb ledig... Har noen programmer oppe ved oppstart men det er ikke mange 5-6 ? Reg edit skjønnte jeg ikke noe av Defragmentere tar vell sykt lang tid ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Last ned R4U start up organizer, den er meget enkel og bra Så for spyware laster du ned GIANT antispyware - den fjernet absolutt alt søppel fra IE. Utrolig bra. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Fant ikke ut hvor jeg skulle putte den, så jeg postet den her. Mange andre i samme sjanger som denne syntes jeg :\ Men, jeg har en 120gb til system og har 71gb ledig... Har noen programmer oppe ved oppstart men det er ikke mange 5-6 ? Reg edit skjønnte jeg ikke noe av Defragmentere tar vell sykt lang tid ? Håper du har mer en 1 partisjon? Lag en til Lenke til kommentar
klikko Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 trikset er jo å ha 2 partisjoner.... en som windows kan ligge på som ikke er så stor... og en partisjon til som alt stæsjet ligger på jeg formaterer hver måned får å få den freshe følelsen tar bare 15 min uansett Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 jeg har ikke delt 120gb en nei men jeg har 3 andre siker også... ossen kan jeg dele disken når jeg har Os inne på den da ? jeg vill ikke betale for noen programmer Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 jeg har ikke delt 120gb en nei men jeg har 3 andre siker også... ossen kan jeg dele disken når jeg har Os inne på den da ? jeg vill ikke betale for noen programmer kontrollpanel, administrative verktøy, datamaskinbehandling, lagringsplass, diskbehandling <-- sjekk ut der litt men tror du må ha en formatert harddisk for å lage partisjoner, men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Vet selfølgelig om den, men kan ikke dele en HD med OS vid du er inne på Os'et Lenke til kommentar
Volkov Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hvis du skal dele opp disken du har os'et på er vel partition magic å anbefale.. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Partition magic er nice. Lag en på 5 - 20 GB til OS og resten til divprogz + musikk + filme ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå