kesko Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hei. i dag når jeg skrudde på pcen har mange filer blitt skadet og jeg kommer ikke inn på alle mappene..det står filen eller mappen er skadet og uleselig kjør chkdsk. er det virus? vet noen hva problemet er.. og hvordan jeg kan unngå det og hvordan fikse mappene?. takker på forhånd Lenke til kommentar
akh Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Får du til å starte i sikkermodus? Lenke til kommentar
kesko Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 jeg kommer inn i windows men noen mapper og filer er blitt ødelagt og uleselige. jeg har ikke antivirus.. kan det være virus ? Lenke til kommentar
kesko Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 nå kommer jeg ikke inn på den en av harddiskene mine(200gigen) den ligger ikke på min datamaskin lengre.. må jeg formatere.. eller er det en aen måte å fikse det då Lenke til kommentar
akh Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Som sagt: får du til å starte i sikkermodus? Hvis du gjør det, kjør feilscanning, viruscan osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå