Der Kommissar Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 marsvin er best ja! tømte buret en gang i uka for at det ikke skulle lukte. Mitt dreit så mye at jeg måtte tømme buret en eller kanskje to ganger i uka... Hehe! Dessuten var det langhåra, så det fikk sånn hårball på bakkroppen som jeg måtte klippe av til stadighet (hehe ) Forresten: Katta til en venn av meg pleier å fise i ny og ne. Er det normalt eller( )? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 marsvin er best ja! tømte buret en gang i uka for at det ikke skulle lukte. Mitt dreit så mye at jeg måtte tømme buret en eller kanskje to ganger i uka... Hehe! Dessuten var det langhåra, så det fikk sånn hårball på bakkroppen som jeg måtte klippe av til stadighet (hehe ) Forresten: Katta til en venn av meg pleier å fise i ny og ne. Er det normalt eller( )? ja det er normalt, enkelte katter er bare fise katter. foresten så pleide katten min å sove sammen med marsvinet i marsvinburet Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ilder? Ilder lukter en del da. Trenger ikke nødvendigvis å gjøre det. Ilderen til dama blir vasket en gang i uka med babyshampoo, den lukter godt! Kule dyr er det og! Lenke til kommentar
Owz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 kanninen vår heter nelson... han er en huskannin så få deg kannin Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 kanin er ikke kult... kompisen min hadde det,og jævel'n spiste alt av ledninger...og ja,det tok også knekken på stakkars lille kaninen... det sa pang under sofaen,og ikke mer lys i stua...lukta noe svidd :!: haha... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ilder er tingen da Så hiver du den i buret når du har fest. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Dovendyr da? eller kanskje et pinnedyr hanj leif e litt av en plage Endret 5. desember 2004 av Izor Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Kjøp et marsvin. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Synd at du ikke kan ha katt Jeg syns de er det beste å ha som kjæledyr mhm, katt er kjempe kos! elsker deg Nusse! Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Jeg kan absolutt anbefale en øgle som kjæledyr. Uansett om du er allergiker /veterinær eller ikke vil du nok ikke få dispensasjon om du søker om tillatelse. Men på den andre siden må du bli anmeldt før politiet/mattilsynet vil reagere. Som begynner burde du ta en titt på leopardgeckoer eller skjeggagamer. Dersom du vil ha en slange er maisorm (corn snake) eller pyhon regius (ball python) noen rolige og "tamme" arter. Når du først har utstyr og dyr på plass koster "hobbyen" forholdsvis lite. Husk først og fremst å lese nok litteratur om dyret du velger før du anskaffer det. Tar du ikke sjansen er det jo alltids gøy med taranteller som hybeldyr! Edit: leif Endret 5. desember 2004 av [bat] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå