KimNK Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hybelkaniner er flotte dyr, ja! Har ei feit og god til salgs no, du skal få den billibilli! Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 En svær fugl. Papegøye f.eks. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 *snip* Viiiil haaa! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Den er grei! 14.99,- eks. MVA og frakt. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg fant en billigere måte å skaffe dem på... sorry no deal. Nå har jeg et enda større eksemplar her, fikk tak i den vesle krabaten inne ved veggen under senga. Har mistanke om at han har spist opp de andre kaninene, for det var ikke så mange andre å se i nærheten. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Skaff deg en slags fisk. Skal selv kjøpe en (ny) kampfisk etter jul, siden jeg nå har skaffet meg varmeapparat til den og et lite hus som lager bobler. Nå mangler bare fisken, men skal vente til over jul med å kjøpe siden den blir litt ensom i jula. De krever lite stell og veldig sosiale. Kampfisker ruler! litt synd jeg gav bort fiskene og akvariumet til en 7 åring og en 5 åring. man det var en good gjerning Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 takk for mange gode tips...får se hva det blir til... ...hybelkanin er ikke no problem,driver selv en farm her under senga,og det kalves hele tia... Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hva med en slange? Lenke til kommentar
farke Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Reptilhold må du i praksis ha veterinærutdannelse for å få konsesjon til. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Hva med en slange? har faktisk tenkt på slange også...eller en orm... hadde så lyst på det for noen år siden...var å sjekka ut flere typer osv,trur jeg hadde mest lyst på en bullsnake,trur jeg den het.... fine dyr Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 the chick and the duck? marsvin såklart Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 the chick and the duck er kanskje det råeste greiene,men føler meg kjip i forhold til livstilen min...dvs,at jeg ikke har mulighet til så stort ansvar....marsvin?? nei,ikke aktuelt Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 marsvin?? nei,ikke aktuelt Jo klart! Marsvin er kjempesosiale, og krever bare at du skifter burstrø en gang i blandt. Dessuten er de koselige, og lager koselige lyder (som for eksempel "pipipip" når det hører at du åpner opp kjøleskapsdøra). De er økonomiske, og mitt (døde i sommer ) kunne ete massesvis av granbar (juletreet stod rett ved siden av). så marsvin er digg Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 marsvin er best ja! tømte buret en gang i uka for at det ikke skulle lukte. de er veldig sosiale ja, min kunne jeg sette på gulvet også fulgte den etter meg over alt (tilogmed ute). også lager de sånne tøffe "oink oink" lyder da man åpna kjøleskapet eller krasla med en pose. minst stell trenger en katt siden den bare trenger dasskasse, mat og vann. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (dverg)Kanin!!!111! har det selv, må ha et litt større bur der den kan springe og bytte spon en gang i uka. svært billige i drift og i innkjøp min er også ganske sosial og kosen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Maur-slikker! Så på animal planet på lørdag, der var det en gutt som hadde en dritrå maur-slikker! Har lyst på en selv jeg, men jeg har hund. Endret 28. november 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg vil ha en øgle. Noen i Bergen som kan skaffe meg en. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 har du noen linker til norske øgle sider?? har for det meste bare funnet svenske...og de klarte jeg å miste etter en browser hijack Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://www.sohns-wildlife.de/assets/images...40_Tamandua.jpg Aww, så nusselig Er det lov å ha maurslikkere som kjæledyr da? Hvilken diett trenger de? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 maurslikker er jo utrolig originalt,men ett kult kjæledyr er det vel ikke?? kommer vel ann på personen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå