Gå til innhold

Vil ha kjæledyr på hybel'n!

Propaganda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant en billigere måte å skaffe dem på... sorry no deal.

Nå har jeg et enda større eksemplar her, fikk tak i den vesle krabaten inne ved veggen under senga. Har mistanke om at han har spist opp de andre kaninene, for det var ikke så mange andre å se i nærheten.

Lenke til kommentar
Skaff deg en slags fisk. Skal selv kjøpe en (ny) kampfisk etter jul, siden jeg nå har skaffet meg varmeapparat til den og et lite hus som lager bobler. Nå mangler bare fisken, men skal vente til over jul med å kjøpe siden den blir litt ensom i jula. De krever lite stell og veldig sosiale.

Kampfisker ruler!

litt synd jeg gav bort fiskene og akvariumet til en 7 åring og en 5 åring.

man det var en good gjerning :)

Lenke til kommentar
marsvin?? nei,ikke aktuelt

Jo klart! Marsvin er kjempesosiale, og krever bare at du skifter burstrø en gang i blandt. Dessuten er de koselige, og lager koselige lyder (som for eksempel "pipipip" når det hører at du åpner opp kjøleskapsdøra). De er økonomiske, og mitt (døde i sommer :no: ) kunne ete massesvis av granbar (juletreet stod rett ved siden av).

så marsvin er digg :love:

Lenke til kommentar

marsvin er best ja!

tømte buret en gang i uka for at det ikke skulle lukte. de er veldig sosiale ja, min kunne jeg sette på gulvet også fulgte den etter meg over alt (tilogmed ute). også lager de sånne tøffe "oink oink" lyder da man åpna kjøleskapet eller krasla med en pose.

minst stell trenger en katt siden den bare trenger dasskasse, mat og vann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...