Propaganda Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ok,skal flytte på hybel nå,og da har jeg lyst på litt selskap i form av ett kjæledyr. Innekatt og hund er lov,men har ikke lyst på innekatt,og i en alder av 19,med all festinga osv osv,så føler jeg ikke at det ansvarlig å gå til anskaffelse av en hund,blir for egoistisk av meg. Har tenkt litt frem og tilbake,og har egentlig lyst på en øgle,noen som har erfaringer med dette dyret?? Har ikke lyst til å skaffe meg en uten å vite hva jeg går til,kom gjerne med linker hvis dere har Kom gjerne også med andre forslag til kjæledyr,eneste krava jeg har,er at dyret må kunne være aleine i noen timer,og ikke lager alltfor mye lukt i kåken. Takk på forhånd. Mvh Proppen Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Er det lov med reptiler som kjæledyr i i norge da? Edit: Nei , det er nok desverre ikke lovlig enda: http://dyrenett.no/no/s/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14762 Veldig synd for det er fine kjæledyr for de som er alergiske mot pels f.eks. Endret 26. november 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 nei,er vel ikke helt lovlig,men er villig til å ta den sjansen. Har hørt at du kan få det innvilget hvis du søker,men det er hvis du er super allergisk mot pels dyr og alt mulig annet osv,og har en super god grunn ...m.a.o så har jeg ikke nubbskjangs takk for linken da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Chincilla(?) ? kanin? Hamster? Rotte? ta deg en tur i en dyrebutikk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hva med en gullfisk? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Chincilla(?) ?kanin? Hamster? Rotte? ta deg en tur i en dyrebutikk nei,ingen av delene er noe for meg... og gullfisk er værtfall ikke sosialt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Fisk er digg. Fisk holder kjeft. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 :!: øgler snakker vel ikke så mye de heller? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skillpadde (skreiv jeg det riktig?) Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skillpadde (skreiv jeg det riktig?) Skilpadde , med èn l Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hamster eller Marsvin? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ilder? Ilder lukter en del da. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg hadde en kjæleflott en stund, flotte dyr, sosiale og krever minimalt med stell. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg hadde en kjæleflott en stund, flotte dyr, sosiale og krever minimalt med stell. Ha ha heh :!: .... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Synd at du ikke kan ha katt Jeg syns de er det beste å ha som kjæledyr Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Ville mene at en rotte eller to ville være ypperlige kjæledyr. Disse er temmelig hardføre også, så de tar ikke så mye stell som f. eks en øgle som trenger endel. Rotter er kanskje ikke de morsomste sakene du får tak i, men de er billige og hvis man virkelig går inn for det kan man lære dem noen triks. Damer flest digger desverre ikke rotter da men. På en annen side kan man jo bruke den lille rottehæren sin til å terrorisere kvinnelige beboere *Edit Drømmen er å skaffe meg en slik øgle som kan sprute blod ut gjennom øyet, finnes ikke noe råere kjæledyr! Endret 26. november 2004 av Den Polse Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Skaff deg en slags fisk. Skal selv kjøpe en (ny) kampfisk etter jul, siden jeg nå har skaffet meg varmeapparat til den og et lite hus som lager bobler. Nå mangler bare fisken, men skal vente til over jul med å kjøpe siden den blir litt ensom i jula. De krever lite stell og veldig sosiale. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 En søt liten hybelkanin da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå