Gå til innhold

NRK lisens avgift

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om dette er riktige forumet og poste i men.

Har en hissig fyr på telefonen fra NRK som ringer titt og ofte, fordi han vil inn i leiligheten å se om vi har TV. Dette er igrunn ganske provoserende..

Tviler på lisensfolka fra NRk har noen slags myndighet til å kreve å få komme inn.

Har faktisk ikke TV heller, men et ekstern TV-kort.

Men det er faktisk ikke relevant, for om jeg hadde TV hadde jeg ikke betalt den likevel, NRK som er en såkalt reklame-fri kanal, bomarderer seerne med reklame unde f.eks sportsendinger.

Noen som vet hvordan man blir kvitt litt overivrige lisensfolk?

Hørte forreste at de har provisjonslønn etter hvor mange nye linsenskunder de klarer å oppdrive..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Avtal en dag han kan komme neste gang han ringer. Bare ta ut Tv kortet og legg det hos en kompis i mellom tiden.

Evnt. Gjør som de andre sier.

Offtopic: En arbeidskollega fikk helt hetta en dag Nrk bilen stod på utsiden av huset hans, da han ikke hadde betalt lisens på 10 år. Når de banket på tilstod han sine synder med engang. NRK folka ble helt paffe da de var fra lokal tv kun ute etter en kommentar om noe som hadde skjedd i nabolaget :!:

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

Onkelen min skulle få en tv til å "forsvinne" etter at bestemora mi lenger ikke skulle ha den. Så han sa til nrk at tven ble gitt bort til et loppemarket. De ble helt gale, nrk må ha konstant kontroll på hvor tver blir av. Forhandlere bruker sende inn info om folk som kjøper tv, eller gjaldt det videomaskiner??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...