asad Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Sharp VL-NZ 8 S DV?Vet dere noe om dette kameraet?Er det et bra kamera?FInner ikke noe om det på nettet? Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Vær så snill hjelp...dere som har noe erfaring med det. HEr har dere en link. Hvorfor er det så billig?Jeg kjøpte et JVC DVL- 167 kamera, og har nå lyst til å selge det og kjøpe et slikt et... http://www.natalie.se/ GÅ inn på videokameror , og Sharp VL-NZ 8 S DV. Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Dette fotumet var jo ganske håpløst... dt er 3 gang jeg ikke får noe respons, Ja ja. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 er sikkert ikke den beste plassen,er mest data folk her som ikke har greie på fotoapperat,eg er en av de Kjetil Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 For det første har du postet meldingen din i digitalkamera-forumet, dette skulle vært postet under "videokamera". Jeg flytter meldingen straks. For det andre er Sharp et uvanlig merke i Norge innenfor videokamera i Norge, for alt jeg vet kan det hende at det ikke er en eneste nordmann som har det. Det er derfor ikke så rart at du ikke får respons. MLW Quote: asad skrev (2002-05-30 22:15):Dette fotumet var jo ganske håpløst... dt er 3 gang jeg ikke får noe respons, Ja ja. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå