FranzJosef Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 start.no er jo velkjent og fin, men til å ha veldig mange bildekataloger er 30 MB noe knapt home.no er jo og OK, men har inntrykk av at den er veldig treg og dessuten er det vel bare 20 MB Har brukt www.150m.com en del, men nå har det kommet ekstremt mye reklame og pop-ups der Noen som har noe med ikke altfor mye reklame og endel lagringsplass som kan egne seg for bilder? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 http://www.rajiventerprise.com/software/ Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Angående frac.dk Ikke veldig mye der å få uansett...men får i alle fall denne feilmeldingen: Denne service er KUN for danskere. Din landekode er: og din ip er 84.118.62.147 Hvis du er fra Danmark, så opdater siden og se om du får samme besked, ellers skriv venligst til supporten Husk at tilføje din ip, isp og hvilket land du er fra i din besked. Endret 26. november 2004 av FranzJosef Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 http://www.rajiventerprise.com/software/ Dette så nesten for godt ut til å være sant..! Men jeg skjønner ikke helt opplegget. Man skal skrive en adr for URL-forwarding. Hvorfor? Hva brukes den til? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 http://www.rajiventerprise.com/software/ Noen som har erfaring med Rajiv Software Foundation, er det bra greier det her eller? Det ser i allefall ut som ett godt tilbud. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 http://www.rajiventerprise.com/software/ Noen som har erfaring med Rajiv Software Foundation, er det bra greier det her eller? Det ser i allefall ut som ett godt tilbud. Det er nettopp starta! Det er en fyr som ikke synst at man skal ta betalt for noe sånt Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hva er url forwarding? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Du skriver inn www.domene.no, så redirecter den deg til www.domene2.no.. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Det er nettopp starta! Det er en fyr som ikke synst at man skal ta betalt for noe sånt Ja, høres helt fantastisk og edelt ut. Men så spørs det hvor lenge det der varer da! Hvis det er snakk om EN privatperson vil jeg tro prosjektet går fløyten ganske fort.. Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Det er nettopp starta! Det er en fyr som ikke synst at man skal ta betalt for noe sånt Ja, høres helt fantastisk og edelt ut. Men så spørs det hvor lenge det der varer da! Hvis det er snakk om EN privatperson vil jeg tro prosjektet går fløyten ganske fort.. Tja, det har allerede holdt ut et halvt år... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Angående rajiventerprise.com så er det EN server som står på en 1mbit's linje fra online.no! dvls att han har 256kbs UT på den linjen! Noe som er utrooolig tregt! Så er vel ikke noe og sattse på tror jeg! Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 [20/Nov/2004] - Ny server I går og i hele dag har serveren vært nede pgr. av oppdatering av server maskinvare. Vår webserver kjøres nå på Windows 2000 Server med splitter nytt motherboard og DDR SDRAM (512MB PC3200 DDR SDRAN) Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 det er utrolig tregt det der! jeg registrerte og fikk MAX 1KB/s når jeg og bare jeg var inne på siden! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Angående rajiventerprise.com så er det EN server som står på en 1mbit's linje fra online.no! dvls att han har 256kbs UT på den linjen! Noe som er utrooolig tregt! Så er vel ikke noe og sattse på tror jeg! Har erfaring med det og jeg hadde mange problemer med det der. Virker som et godt tilbud men egentlig så er det alt for tregt. Lenke til kommentar
retry Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ideén er bra.. men det kommer ikke til å fungere hvis det blir populært.. da vil alle ha.. og han må oppgradere linjene og serveren... noe som vil bli for kostbart hvis det skal være gratis.. Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ok, siden det er et solo-prosjekt så skjønner vi alle at det der kommer aldri til å vare uansett... men kan vi snakke mer om hvilke webhosts som kan være alternativer på gratis fronten. Jeg innfinner meg faktisk med at det er et reklamebanner på siden. Men masse pop-ups som dukker opp hele tiden blir for mye. Noen som vet om noe som har litt plass 20-30MB ++, og ikke er for ille? Lenke til kommentar
gather Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Er det formye å spandere noen små lapper til f-eks servetheworld.no å få deg en stabil webhost med støtte for det meste + eget domene. ellers har du jo www.home.no og http://home.no.net Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 ellers har du jo www.home.no og http://home.no.net Ja, det er de samme gamle som alle vet om da...om start.no er jo ikke engang gratis lengre. Skjønt jeg hadde gjerne betalt 10 kr som en one-off hvis jeg hadde fått så mange ganger 30MB uten reklame som jeg ville..men det er sikkert bare lov å registrere seg en gang. Er det formye å spandere noen små lapper til f-eks servetheworld.no å få deg en stabil webhost med støtte for det meste + eget domene. JA! Det er det. For det der var svindyrt uansett hvordan du vender på det. Men det er ikke poenget! Poenget er at man har forskjellige behov. Og når det er snakk om for en privatperson og ha et sted å dumpe bildegallerier så vil en jo selvfølgelig ikke betale skjorte av seg for det formålet. Lenke til kommentar
Shaggy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Skjønt jeg hadde gjerne betalt 10 kr som en one-off hvis jeg hadde fått så mange ganger 30MB uten reklame som jeg ville..men det er sikkert bare lov å registrere seg en gang. Du kan registrere deg så mange ganger du vil hos start. Jeg, f.eks. har tre kontoer... Du må riktignok sende aktiveringsmelding for hver konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå