neXon Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har en maskin som kjører Windows 2000pro. Den starter som den skal, og man logger inn. Men "siste slutt" når startmenyen og skrivebordsikonene skal komme opp så bare stopper den opp Har ventet lenge, men det vil ikke komme opp. Har prøvd i sikkerhetsmodus og, men det samme skjer der og. Noen forslag? Lenke til kommentar
David_haugli Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Microsoft e jødestyrt!!! vik unna. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 jada, ingen som kan komme med noe konstruktivt? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 har nå satt hardisken som slave i en annen maskin og scannet den med oppdatert antivirus program og ad-aware. Fant ingen ting...hmm Lenke til kommentar
Neo Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Trenger ikke å være noe galt med harddisken. Kan være alt annet som er i maksinen. Prøvd å starte opp med minst mulig i pc'en? F.eks fjerne nettverkskort, lydkort, osv.. Alt som du ikke trenger for å starte pc'en? Er dette en "nyinstallasjon"? Kan være noe tull med installasjonen i så fall. Prøv en gang til hvis det er tilfellet. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Trenger ikke å være noe galt med harddisken. Kan være alt annet som er i maksinen. Prøvd å starte opp med minst mulig i pc'en? F.eks fjerne nettverkskort, lydkort, osv.. Alt som du ikke trenger for å starte pc'en? Er dette en "nyinstallasjon"? Kan være noe tull med installasjonen i så fall. Prøv en gang til hvis det er tilfellet. Har bare fått i oppdrag å fikse den,så jeg vet ikke så veldig mye om den. Men det skal ikke vere en ny windows installasjon på den. Den har fungert lenge, helt til nå. Lite sannsynlig at det er maskinvaren det er noe feil med, men kan alltids prøve. Endret 27. november 2004 av neXon Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan jo prøve CTRL+ALT+DELETE --> Task List --> New Task --> Explorer, men jeg er redd du må reinstallere, eller kjøre repair. Da du har logget på vil ikke Last Known Good Configuration hjelpe heller. Prøvd Safe Mode? Lenke til kommentar
neXon Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Kan jo prøve CTRL+ALT+DELETE --> Task List --> New Task --> Explorer, men jeg er redd du må reinstallere, eller kjøre repair. Da du har logget på vil ikke Last Known Good Configuration hjelpe heller. Prøvd Safe Mode? Jeg prøvde alt du nevnte. Tok en repair med win2kpro cd'en, og det fungerte fint heilt til jeg lastetned oppdateringer til windows. Til slutt formaterte jeg hele maskinen. Så det fungerer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå