El-Hadji Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvor mye vann tåler disse? Tar de noe skade av å bli brukt ute i regnet eller er de gode og solide? Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er bare en måte å finne det ut på.............. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Mine har ihvertfall overlevd en hel vinter med å stå på ski ca. hver dag. Har vel gått med de i regnet et par ganger også... Så lenge det ikke er noe tull med isolering av ledninger o.l. burde de tåle en del. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hva har det å si om de blir ødelagt? er det ikke unlimited lifetime waranty på de der? Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 ikke so morsomt når reklamasjonen tar over 1 måned.. slik den gjodre sist gang jeg leverte dem inn... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det einaste eg reknar med kan ta skade er vel membranen på elementa. Har sjølv brukt mine Porta-Pro i all slags vær utan at dei tok skade av det. Det med reklamasjon varierer stort. Nokre butikkar gjer deg nytt sett på staden og tar seg av det gamle sjølve, mens andre sender det inn til Koss og bruker ein evighet, over 300-400 kroner. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Oki, høres bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå