Kulor Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 den traileren gir meg frysninga..sjuukt!! finst ikke noen som laga bedre filma enn blizz! Blizz sku no ha laga en heil warcraft film..ha vør rått! Det er den nyeste traileren dere snakker om, for dvergen i begynelsen der er sykt bra laget... Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 den nye ja! Den er vel også introen på spelet. Men de finnes ikke en dåli blizzard fillm.. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 har pre-order pakka. Jeg hører for det meste på metal og den slags, men de sangene på den plata var faktisk bra! gleder meg og få de siste sangene i CE :!: Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 lol fint nick.. Er ikke det copyright på det nicket? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ups... håper ikke Blizzard sjekker dette forumet for ofte :!: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har lastet det ned, og må si shaping of the world og song of elune er helt fantastiske, ellers er det ikke noe å rope "genialt" for, men de fleste sporene holder jevnt et akseptabelt nivå. kan ikke måle seg med den beste filmmusikken, dog... naturlig nok. Lenke til kommentar
riversen Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ups...håper ikke Blizzard sjekker dette forumet for ofte :!: Hvis ikke moderatorene gjør noe med det da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 kan ikke måle seg med den beste filmmusikken, dog... naturlig nok. Eg meiner en del av WoW soundtracket (som var på PreOrder-kiten) er absolutt på høgde med en del filmmusikk. Hadde ikkje hatt noke i mot et par av dei spora der i filmer som LOTR Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hehe, jeg er enig i at det er filmmusikk kvalitet over det. men ikke tenk på å tukle med det perfekte soundtracket til LOTR trilogien. Du finner ikke noe mer komplett og perfect filmmusikk gjennom tidene. (starwars kan kanskje konkurrere, vi får se når den siste filmen kommer) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 kan ikke måle seg med den beste filmmusikken, dog... naturlig nok. Eg meiner en del av WoW soundtracket (som var på PreOrder-kiten) er absolutt på høgde med en del filmmusikk. Hadde ikkje hatt noke i mot et par av dei spora der i filmer som LOTR Ikke enig. Føler ikke at tempoen til noen av de sangene passer tempoet i filmene Men det er jo fordi musikken Howard Shore laget er skreddersydd for det som skjer på skjermen nøyaktig når du hører den og den biten musikk Bortsett fra hadde kanskje en del av Song of Elune passet når Rohan ankommer Pelennor i atter en Konge Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg mener at Legends of Azeroth er den beste låta, men jeg hørte såpass mye på den for et halvt år siden cirka, at jeg er lei av den nå som Soundtracket er ute... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg mener at Legends of Azeroth er den beste låta, men jeg hørte såpass mye på den for et halvt år siden cirka, at jeg er lei av den nå som Soundtracket er ute... har du hørt alle låtene da? Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Går det ann å kjøpe alle 30 sangene nå her i Norge? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Syns ingen av sangene på wow soundtracket kan måle seg med "Halo Theme Mjolnir Mix" og "Earth City" fra Halo 2 Lenke til kommentar
Kulor Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Syns ingen av sangene på wow soundtracket kan måle seg med "Halo Theme Mjolnir Mix" og "Earth City" fra Halo 2 Jeg syntes faktisk "Monkey Island theme" er bedre en noen av de sangene som du får i pre-order Lenke til kommentar
Omar Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg mener at Legends of Azeroth er den beste låta, men jeg hørte såpass mye på den for et halvt år siden cirka, at jeg er lei av den nå som Soundtracket er ute... har du hørt alle låtene da? Jeg har nok bare hørt de låtene på det "vanlige" soundtracket. Ikke de fra c0||3c70rs edition... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 Går det ann å kjøpe alle 30 sangene nå her i Norge? Tror nok ikke det. Da må du bestille Collectors Edition ifra USA! Vente til EU Final da vettu. Mvh Birger Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har pre order pakke jeg også, liker sangene veldig bra Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 (endret) Det fulle soundtracket(30 sanger) er veldig bra. Lastet ned i går. Fra den siden som samler inn penger for å vinne kampen mot MPAA Endret 1. januar 2005 av kris33 Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Off Topic: vet noen om vor jeg kan få tak i pre order kit? klarer ikke finne noen butikker som har på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå