jor-el Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg har et Club3D GeForce 6800 128MB Skjermkort 8X AGP, 256BIT, DDR, CRT+DVI+TV som bråker noe fælt. Jeg vet at det nytter å sette på en skjermkortkjøler men ikke hvilken. Hva skal jeg velge? Er den vanskelig å montere? Setter stor pris på litt hjelp. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Tror denne skal funke, men er ikke helt 100% sikker, NV5. Monteringen tror jeg er ganske lett. Noen andre som vet om den passer på 6800? For å være sikker. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er gansker sikker på at det funker, men er litt i tvil siden MP ikke nevner NU i det hele tatt. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg er gansker sikker på at det funker, men er litt i tvil siden MP ikke nevner NU i det hele tatt. Det var derfor jeg også tvilte. Noen flere som vet noe om denne kjøleren? Gjerne noen som har prøvd et 6800NU kort med denne kjøleren. Det hadde jo vært til stor hjelp! Lenke til kommentar
jor-el Skrevet 21. april 2005 Forfatter Del Skrevet 21. april 2005 takker for all hjelp........ når har jeg oppgradert til et powercolor X800XT PE med articcooler kjøler .... stille som en mus.......og funker hest........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå