_eLiZe Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ja -WAP:Ja. -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient:Ja -Spill:Ja Form: -Ikke nøye om det er klapp eller vanelig -Vekt: Ik nøye -Antenne: integrert sprut/støv-sikker": (Ja/nei). Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei, ring kontant Hvis med abbenoment, hvilket? Diverse: -Merke: Sony ericsson -Kamera: JA -Videokamera: Ikke nøye, helst -Symbian: Ja -Triband: Ka e d? =/ -Infrarød port:Ja -Bluetooth:Ja -Minne: Nok til en god del bilder.. -Minnekort?: Ik nøye -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Gjerne, men ikke nødvendig -Radio: Ik nøye -3g(UMTS): Ka e d? -Wlan: (Ja/nei). -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sende sms, mms, ringe, ta bilder osv... Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Sony ericsson p800. du får ikke bedre for lusne 3000 kroner. Beklager Endret 26. november 2004 av mbarone Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Siden du skal ha SE og symbian er P800, P900 og P910i de eneste valgene, men de er for dyre Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 -Merke: Sony ericsson-Symbian: Ja -Touchscreen: nei Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet Det går ikke. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sende sms, mms, ringe, ta bilder osv... Hva skal du med symbian da? Virker som du hadde klart deg fint med en K700i Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sende sms, mms, ringe, ta bilder osv... Hva skal du med symbian da? Virker som du hadde klart deg fint med en K700i Enig Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) K700i høres som en god telefon, men da må du nok skippe tanken om symbian. Hvem vet, kanskje K500 også duger...? :-/ -Triband: Ka e d? =/-3g(UMTS): Ka e d? tongue.gif Uansett så står ordforklaringer i malen, om du hadde lest igjennom det hele (Noe man ikke får inntrykk av... ) Endret 28. november 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå