hans A Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er det mulig å bruke brente DVD+R plater på "stue DVD spillere" Ser i brukemanualene på DVD spillere at de er "DVD-R" kompatibel. Men det står ingenting om DVD+R. Noen som vet? Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Er mulighet for det ja. I manualen til min spiller (pioneer) stod det heller ingenting om DVD+R, men den leste de platene helt fint. Du får nesten google på det, eller kontakte produsent av spilleren... eller kanskje prøve rett og slett Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Hmm , hvilken pioneer er det du har. Du skjønner jeg har en pioneer selv. Så fungerer det på din må det vel funke på min også. Min modell DV-454. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Sjekk modellen din på www.videohelp.com også ser du hva den tar av formater. Veldig lett. Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Pioneer DV-454 CDR CDRW DVD-R DVD-RW DVD+R DVD+RW Bit DVD+R DL VCD SVCD Hentet fra VideoHelp.com, så fungerer nok d. Min er forresten en DV-360 Edit: Hmm, samme side som MrBlueJack kom med, hva er oddsen? Endret 26. november 2004 av Keworkian Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Den infoen på videohelp.com stemmer ikke. DV-454 støtter ikke S-VCD. Bare VCD. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Har du prøvd svcd da? Jeg tror nok den tar det. De aller fleste spillerne på markedet nå tar svcd og vcd. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Har du prøvd svcd da? Jeg tror nok den tar det. De aller fleste spillerne på markedet nå tar svcd og vcd. pioneer dv-454 er 2-3 år gammel. Har prøvd SVCD, men det funka ikke. Så infoen stemmer ikke. Men jeg har en nyere "billigmodell" som spiser alle format. Bare synd det er en julegave! ' Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Infoen på den siden stemmer nok. Det er tross alt andre mennesker som legger igjen erfaringene sine på den siden. At den er 2-3 år gammel har heller ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå