baronKanon Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 I går brukte jeg maskinen helt ok til å spille og annet snacks uten problemer. Skrudde den av før jeg la meg og alt var fint I morges, derimot, skrudde jeg den på og gikk og gjorde noe annet mens den bootet. Da jeg sjekket om alt var i gang var skjermen svart og ingen reaksjon Jeg prøvde reset-knappen, men ingen reaksjon. Maskinen starter opp, men intet bilde kommer opp. Skjermkortet funker, for jeg tok det med og prøvde det på kontoret. Har tatt ut CMOS-batteriet, slettet CMOS med jumper osv. Noen som har noen ninjatriks? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sjekka om skjermen er ok? Hvis du ikke har en å teste med, så kan du jo starte opp og prøve å restarte eller lukke blindt ( trykk windowstast + pil opp + enter + enter ). Lenke til kommentar
duottar Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har selv hatt en del problemer av samme slag. Det jeg måtte gjøre var å ta ut ram-brikkene og starte opp uten. Slo av pc'en og satte inn brikkene og da funket alt. Siden har det virket bra. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Skjerm og skjermkort funker. Har på reservemaskinen nå, da. Kan gi tilbakemeldin på ninjatrikset ditt i kveld, Liar, for jeg må lese til eksamen i dag (JA det er irriterende å lese til eksamen når du vet at du har et barn hjemme som ligger i koma, men jeg ødela lesedagen i går på det samme, og har ikke tid til mekking nå... ) Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Liar; trikset ditt funket ikke for meg. Det positive var at jeg fikk en lang biiip da jeg bootet uten RAM-brikker. Men da jeg puttet dem inn igjen, var det ingen reaksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå