Titanstig Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg skal bygge ny datamaskin. Bør jeg velge 939, eller er det ok også med 754? Det er ikke store prisforskjellen lenger, og slik jeg forstår det vil 939 ha litt lenger levetid. Stemmer det? Og så kan den vel bruke raskere minne? Andre forskjeller som gjør at jeg bør velge 939, eller er det "same shit" ? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 939 er jo noe kraftigere da, ville satset på det. Som du sier så er ikke prisforskjellen stor så go for it Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 jepp er mye mere framtidsrettet! Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Naah, minne er likt på begge platformene, eneste er hvis du har to identiske ram brikker kan du kjøre dual channel. og dette, i følge tester KAN gi en ytelsesøkning på 1-5% i spill og minnekrevende aplikasjoner, men det er ikke så mye å snakke om. Men, s-939 har en mye lengre levetid enn 754, 754 kommer til å bli low-budget socket til AMD, og s-939 blir high-end. ett system på 754 er litt billigere og det er mer hk tilgjenglig i butikkene, men s939 menerjeg er veien å gå. Hilsen meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå