Pixi Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Har en Netopia Cayman 3300 series. Kommer inn på den via telnet 10.0.0.1, men hva er brk.navn og passord? Har prøvd admin og noway. men det funker ikke... Noen som har noe forslag? edit: hadde vært fint om noen kunne svart, ganske kjapt..... Endret 26. november 2004 av Pixi Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 har du ngt? ser at relativt.net er nede, men de netopia passordene jeg vet om er: gamle: bruker: ngt pass: Tshml55 nytt: bruker: ngt pass: ChkBid114 du kan prøve de Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 har du ngt? ser at relativt.net er nede, men de netopia passordene jeg vet om er: gamle: bruker: ngt pass: Tshml55 nytt: bruker: ngt pass: ChkBid114 du kan prøve de Har nextgentel ja. Ingen av de funka... Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 hmm.. merkelig.. det er muligens noen av ruterene som hadde et passord med et nummer + kundenummeret ditt... men jeg husker ikke helt hvordan det var.. har aldri hatt bruk for det.. og relativt.net er lagt ned (det var en genial side for ngt brukere)..... forhåpentligvis noen andre som husker/vet Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Brukernavn er P+(kundenummer, du må trekke 1 fra første siffer). Eksempel: hvis du har kundenummer 30001, er brukernavnet P20001 Passordet fikk du tilsendt sammen med router - det er samme passord du brukte for aktivering av routeren. Men hvis du bare skal åpne/stenge porter og opprette eller slette NAT-servere, kan du like greit gjøre det via NGT's web-verktøy. Husker ikke adressen, se på broadpark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå