smy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 jeg har en mx510 og mx1000 er fornøy med begge 2 Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hmm..kanskje ExactMat, den som jeg har Hvilken matte må være bedre til en Razer-mus, enn en matte laget av Razer Endret 26. november 2004 av Crossy Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg bruker Q-Pad, og er vannvittig fornøyd , dog skal det nevnes at jeg ikke har prøvd noen annen "gaming-musmatte"... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Steelpad S&S så absoultt, beste gamer matta jeg noen ganger har prøvd! Lenke til kommentar
E.T Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 eXactmat er utrolig mye bedre en S&S, les forøvrig min review i signaturen for sammenligning osv. Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 På tirsdag kan jeg prøve meg på en liten "review" av Razer Diamondback, brukt på Razer sin musematte: eXactMat.. Hvis noen er interessert.. Har bare mulighet til å samenligne den med min trofaste Boomslang 2100.. (Som for tiden ikke er helt seg selv.. ) Så jeg antar bare det blir en veldig enkel review, så hvis det er noen som har noen spørsmål om dette "paret", så er det bare å fyre løs Mvh Crossy Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hehe.. ikke så mange som var det nei Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 noen som vet hvor man kan få tak i razer diamondback til en grei pris? Lenke til kommentar
Stianrau Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 På tirsdag kan jeg prøve meg på en liten "review" av Razer Diamondback, brukt på Razer sin musematte: eXactMat.. Hvis noen er interessert.. Har bare mulighet til å samenligne den med min trofaste Boomslang 2100.. (Som for tiden ikke er helt seg selv.. ) Så jeg antar bare det blir en veldig enkel review, så hvis det er noen som har noen spørsmål om dette "paret", så er det bare å fyre løs Mvh Crossy interessert her, har tenkt å annskaffe dette "paret" selv Lenke til kommentar
Crossy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Den billigeste plassen blir vel å kjøpe den direkte hos Razer, men det må du jo legge på moms, frakt, toll-avgift osv. Hos Netshop kan du få den får 595,- http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4915 Stianrau: er bilder av interesse? ( jeg har sett så mange kule bilder av diamondback-muså (chameleon) at jeg blir gal av ventinga ). Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har Mx500 som jeg er veldig fornøyd med.. er det noe spesiell forskjell på denne og Mx510? Lenke til kommentar
Confession Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har razer diamondback magma Den er konge! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg skal bestille en Razer Diamondback Magma snart. Lenke til kommentar
kim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) noen som vet hvor man kan få tak i razer diamondback til en grei pris? Komplett.no har Razer Diamondback Chameleon som ukens tilbud (495,-) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304899&cks=WYO Endret 29. november 2004 av kim Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) slettet. fikk svar på spørsmålet i annen tråd Endret 29. november 2004 av PapstSkalle Lenke til kommentar
krimskrams Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 For de som vil lese en grundig review av Razer Diamondback: http://www.swertcw.com/default.php?c=site&...s&a=view&id=107 Lenke til kommentar
TJ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg personlig takler ikke formen på Razer Diamonback. MX510 derimot Smaken er forskjellig, så at din oppfatning av musa vil stemme med alle andres erfaringer er langt fra sikkert. EDIT: Vil forresten annbefale X-PAD XXXL. Beste musematta jeg har hatt. Endret 29. november 2004 av TJ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Bruker DiamondBack på fUnck 1030 med "smøremiddel" og det går så det griner. Det glatt og fint, den fine siden anbefales. Teflonføttene bare sklir lett over. Har dog lyst til å prøve Razer eXactmat. Prøvde DB'n på en RatPad GS (den var for ru og grov) og på en Icemat (for høy friksjon, for hard og for høy) og det anbefales IKKE! Eneste negative med DB'n er softwaren som følger med - (v. 4.0.0.3) - ikke legg den inn, for da får du ikke konfigurert knappene slik du vil osv. Musen virker like bra uten. Knappene på høyre side har en tendens til å trykket inn når jeg trykker på dem på venstre side 500Hz USB fix anbefales. K Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) hvilken er tøffest av Magma og Chameleon egentlig?? (ikke mange butikker som selger den, så får bare sett den på bilde) har lyst til å prøve hvordan den sitter i hånden osv... (siden dette kan variere fra person til person) FØR og ikke etter jeg har kjøpt den! Endret 29. november 2004 av Xtra Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har S&S og Diamondback magma. Kombinasjonen anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå