allyse Skrevet 5. september 2001 Del Skrevet 5. september 2001 Hvilket program er best til 3D animasjon? Da jeg kan koble mesher til en f.eks en film. Vet en kan bruke 3D-MAX, men er ikke spes. fan av det programmet. Mvh Allyse Lenke til kommentar
xiglet Skrevet 8. september 2001 Del Skrevet 8. september 2001 What? 3D Studio Max er vel noe av det beste du kan bruke. Ellers så har du jo lightwave, Maya, Blender, softimage etc. Dette er de skikkelige verktøyene. Lær deg en av dem med en gang er mitt tips. Det fine med Max er miljøet. Det er MANGE tutors, meshes etc på nettet. Det fine med Maya er at det finnes for Linux :smile: Lenke til kommentar
marken Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Maya vil jeg si er bedre enn 3d Studio Max. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. oktober 2001 Del Skrevet 24. oktober 2001 Jeg har nettopp begynt å bruke MAYA noen som kan gi meg noen linker til tutorials hadde det vert fint. en ting til: Shaderlibraryen min funka ikke hvis noen kunne gi meg en link eller sende meg den hadde det vert toppers Ta kontakt på [email protected] Lenke til kommentar
kakeman Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Jeg bruker truespace funker fett! Kan lastes ned fra morpheus Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Truespace er for simpelt siden du vil ha det beste! MAYA!!!! Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Maya tar jo år å lære ift Max/Lightwave, +renderenginen suger etter hva jeg har sett... med mindre man kan å bruke RenderMan da.. men hvem gidder vel det mm man har et team til å ta seg av den. Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Om du vil ha det GØY fra første stund, må du bruke Vue d'Espirit. Jeg klarte å lage en ganske stilig animasjon i løpet av minutter. Etterhvert kan du jo gå over til mer avanserte programmer når det blir for begrenset. Lenke til kommentar
frojona Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Jeg er en tidligere max bruker, som har konvertert til Maya fordi det er et langt mer highend program. Maya har en utrolig bra workflow, om man tar seg tid til å lære alle rutiner og hurtigtaster, men en rendrer som er helt grusom. Alias wavefont har tidligere lagd power animator, hvor de hadde en kjempe redrer. I det arbeidet med maya startet fannt de ut at de skulle være smarte å lage en ny. Det førte til at de har prestert å lage værdens tregeste rendrer. Jeg lurer derfor på hva det beste alternativet for rendrere til maya? Jeg har sett på renderman... hehe men det er tungt. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Hei allyse! Sikker på at du ikkje meinte video og ikkje film? Som dei andre her seier: Eg ville nok sansynlegvis begynt å lære meg Maya om eg skulle begynt på nytt. Elles så er no 3d studio max eit bra program om ein veit å utnytte mulighetene programet gir... Truespace er ok til enkle effekter..Men,ville etter ei stund i allefall begynt å godt over til eit av dei andre alternativa eg har nemt. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Jeg lasta akkurat ned truespace. Det gikk fort å sette seg inn i, og var et helt greit program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå