LogiZa Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Heisann alle sammen Jeg tenkte jeg kunne få litt hjelp av dere godfolka med å mekke meg en data;) Jeg skal bygge en helt rå PC. Tenkte dere kunne sende i forslag til meg. Jeg skal bruke PCen generelt til å spille. Jeg er en "høy-grafikk" får så dere vet det. Njaa.. send inn masse forslag til meg om deler jeg kan kjøpe(Helst fra Komplett ). Jeg har sånn 10-12000kr tilsammens å bruke Dere trenger ikke å tenke på noe som heter. HDD, PSU, KABINETT, CDROM, FLOPPY. Det har jeg alt.. Jeg tenkte jeg skulle begynne å bruke PCI-E kort. det er også litt kjekt å vite.. Da starter jeg med hovedkortet.. valg ut det selv Hovedkort PS: Si ifra om jeg har glemt å nevne noe viktig info. Endret 26. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 A64 3500+ "Winchester" 2x6800GT (eventuelt 1 nå og 1når du får mere penger) 2x512mb av disse: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11826 Thermalrigth XP120 m/120mmvifte til for kjøling av CPU! blir bra dette! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Emnetittel endret til noe mer beskrivende, og uten utelukkende store bokstaver. Lenke til kommentar
LogiZa Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 så detta kortet her er da fint??? Skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå