anderslien Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg bestilte en ringetone til min Sony Ericsson K700i i går. Da jeg skulle laste den ned kom dette: Kobler til.... Så venta jeg. Så kom dette: Tilkobling avbrutt. Jeg har prøvd å gått inn på wapen mange ganger nå uten lykke. Jeg har til og med fått tilsendt nye instillinger for gprs og mms flere ganger uten at det hjalp. Det underlige er at jeg får sendt mms og tatt imot mms helt fint da! Hva er galt egentlig? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Ingen som vet det? Forresten, jeg bruker Netcom Youngtalk Abonnement. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ps1_1&pid=10139 Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ps1_1&pid=10139 Jeg prøvde å få oppsett, men det fungerte ikke... Står fortsatt det samme. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 rart, det funket fint for meg. Prøv å kontakt operatøren din Lenke til kommentar
Eleventura Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg hadde det samme problemet. Jeg bestlte gprs oppsett fra netcom, men ingenting skjedde... Akurat samme melding som deg. Jeg fant senere ut at jeg ikke hadde bestilt wap oppsett. Bestill først wap oppsett og så gprs og mms og alt det der... Lenke til kommentar
Dingsebjøtten Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Har du slått av og på telefonen etter å ha mottatt oppsettet ? Det må du nemlig gjøre for at det skal virke.Noe av samme måte på innstallering av programmer på pc.Så må du gå inn i oppsettet for kommunikasjon og sjekke/velge NetCom MMS. Gå deretter inn på meldinger,innstillinger,MMS og sjekk at det står http://mms i Meldingsserver, og NetCom MMS i Internett-profil.Lykke til ! Lenke til kommentar
Dingsebjøtten Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Sorry ! Jeg ga et svar ang. MMS. Skal du inn på WAP,få ned oppsettet,innstaller (aksepter).Slå deretter av og på telefonen.Gå inn på Datakommunikasjon og Internett-innstillinger.Undervalg i instillingene er Internett-profiler og velg NetCom WAP GPRS.Trykk så på MER,og sjekk at det står koble til med: NetCom WAP GPRS.Da er du sikker på at du har fått riktig oppsett og innstallert det riktig.Da skal du kunne wap-e Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Nå har jeg prøvd alt det dere sa... Det står fortsatt det samme! Er det noe galt med mobilen min eller noe sånt? Jeg har nå sjekket om MMS fungerer igjen. Nå fungerer ikke MMS lengre heller! Står: Sending Mislykket. MMS fungerte før da! Endret 28. november 2004 av anderslien Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ingen som vet hva som kan være galt? Jeg har sendt mail til netcom om det... Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hadde samme problemet med min N6610. Jeg sendte Gprs nokia til 1999, vet ikke om det går med f.eks "Gprs Sony Ericsson" eller "Gprs SE".. kan være bare et forslag.. EDIT: Det er helt gratis! Endret 29. november 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Netcom suger da. Jeg har samme problemet hele tiden, og de sier at de skal fikse det, så går det en time, det er fikset, også går den en dag, problem igjen. Jeg får ikke sendt de gratis MMS i helgene jeg skal helle. Pga. kommunikasjonsfeil. Dumme netcom Lenke til kommentar
Ørjan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Har problemer med min SE S700i også. Har one price abb, men de bruker netcom sine linjer. Får ikke sende mms eller koble til internett. Ser ut som jeg har problem med gprs, for jeg får koble til internett med gsm. Har fått beskjed om at gprs skal være aktivert i abbonementet mitt. Er det noen egne innstillinger for gprs som må sendes til mobilen eller noe ? Har vært inne på https://netcom.no/ota/ og sent mms og wap innstillinger til mobilen min, "restartet" den etterpå, men ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå