Gå til innhold

Problem med scanner i multimaskin

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke scanneren til å virke. det er en scanner som er innebygd i en all-in-one multimaskin fra HP.

Det ser ut som om windows finner den greia hele tiden og, dermed så popper det opp den lille boksen som gir beskjed. ikke nok med det, den starter også veiviseren som sier at det er noe galt med min HP 6100. På den andre dataen så funker det fint, ikke noe problem. På den som det ikke funker er det XP Pro og på den som det ikke funker på er det XP HomeEdition. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke scanneren til å virke. det er en scanner som er innebygd i en all-in-one multimaskin fra HP.

Det ser ut som om windows finner den greia hele tiden og, dermed så popper det opp den lille boksen som gir beskjed. ikke nok med det, den starter også veiviseren som sier at det er noe galt med min HP 6100. På den andre dataen så funker det fint, ikke noe problem. På den som det ikke funker er det XP Pro og på den som det ikke funker på er det XP HomeEdition. Noen tips?

Høres ut som et driverproblem. Sjekk på HP sin webside om du finner oppdatert driver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...