anders01 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Nå har jeg endelig fått testet demoen av Forza Motorsport skikkelig, og jeg kan ikke si annet enn at dette er det suverent beste bilspillet jeg noensinne har spilt, uansett plattform! GT-serien til PS2 har (endelig) blitt nødt til å ta skrittet ned fra øverste trinn på podiet! Forza kan skilte med en realisme og en grafikk som ingen andre kan matche! Dette er, så langt jeg kan skjønne, så nær et perfekt bilspill det er mulig å komme idag! Dette, selv UTEN mulighet for trimming og styling (Demoen har uheldigvis ingen av disse mulighetene, men MS lover storstilte modifikasjonsmuligheter i fullversjonen)! Når MS attpåtil har implementert den best fungerende og mest realistiske skademotoren for karosseriskader i bilspill hittil, er jeg ikke et øyeblikk i tvil: Forza Motorsport er Nirvana for bilinteresserte gamere! P.S. I edruelighetens navn skal det nevnes at det som kunne gjort spillopplevelsen enda bedre, hadde vært hvis skade på bilen fikk skikkelig innvirkning på kjøreegenskapene, samt at noen (les: Logitech) definitivt bør sette seg ned og lage et skikkelig ratt ala Driving Force for Xbox!! -anders Endret 26. november 2004 av anders01 Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Hvorhen fikk du tak i demo? Er veldig spent på Forza Motorsport. Men det skal seriøst en del til får at det skal slå GT serien. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Forza kan skilte med en realisme og en grafikk som ingen andre kan matche! Dette er, så langt jeg kan skjønne, så nær et perfekt bilspill det er mulig å komme idag! Dette, selv UTEN mulighet for trimming og styling (Demoen har uheldigvis ingen av disse mulighetene, men MS lover storstilte modifikasjonsmuligheter i fullversjonen)! P.S. I edruelighetens navn skal det nevnes at det som kunne gjort spillopplevelsen enda bedre, hadde vært hvis skade på bilen fikk skikkelig innvirkning på kjøreegenskapene, samt at noen (les: Logitech) definitivt bør sette seg ned og lage et skikkelig ratt ala Driving Force for Xbox!! Det kan aldri bli det mest realistiske bilspillet uansett plattform, ganske enkelt fordi det ikke finnes skikkelig gode ratt til Xbox. Det er ikke Logitech sin feil, det er Microsoft som har ansvaret for å ha lagd en konsoll som ikke takler Force Feedback. Uten det kan det ikke bli veldig realistisk. Logitech har kommet med et ratt jeg tror er helt greit, men da selvsagt kun med "rumble". Det mest realistiske til Xbox kan det sikkert bli, og det ser unektelig stilig ut, men det er rimelig usannsynelig at det kan hamle opp med gode PC-spill med ratt eller GT4 med Driving Force Pro. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Det er ikke Logitech sin feil, det er Microsoft som har ansvaret for å ha lagd en konsoll som ikke takler Force Feedback. Jeg trodde kontrollerportene på Xbox bare var USB-porter med et annet utseende. Burde det da ikke være mulig å lage et ratt med force feedback? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg trodde kontrollerportene på Xbox bare var USB-porter med et annet utseende. Burde det da ikke være mulig å lage et ratt med force feedback? Det er modifiserte USB-kontakter, ja. Det betyr imidlertid ikke at Xbox støtter Force Feedback. Force Feedback har jo i grunn lite med hvilken tilkobling konsollen bruker å gjøre. Alt av tilbakemelding må regnes ut og konsollen må ha et grensesnitt som tillater den å sende kommandoene til rattet. Det har Xbox dårlig med. Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Jeg tror GTR kan bli veldig bra. Der kan du kjenne at det ligger gummi på banen fra dekkene. Etter å ha spilt demoen syns jeg det ser utrolig bra ut. SimBin sin side. Endret 26. november 2004 av gran3 Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 prøvd demoen jeg også og ble ikke imponert.......kontrollen synes jeg var bra. At noen kan si at grafikken på denne er beste på xbox er meg totalt uforståelig.....på min 36` widescreen tv så er ikke den all verden.Sammenligna med ralli2 og race driver2 og forza kommer ganske dårlig ut....spesielt i forhold til ralli2.Ikke sjekka mot pgr2 da den er lånt bort. Er fortsatt lenge til spillet kommer i salg så håper det blir klar forbedring Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvor fikk du demoen fra!!! Må ha den, bare må ha den!! Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Demoen er ute i den amerikanske utgaven av Official Xbox Magazine(OXM). Ser ut som at den vil være med på den engelske utgaven også, som kommer ut rett etter jul i England (så trolig hos Narvesen rundt påske). Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har det kommet noen ny demo enda eller? Den gamle demoen er bra, men det er lenge siden den kom ut. Det beste bilspillet på xbox! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nå har jeg endelig fått testet demoen av Forza Motorsport skikkelig, og jeg kan ikke si annet enn at dette er det suverent beste bilspillet jeg noensinne har spilt, uansett plattform! GT-serien til PS2 har (endelig) blitt nødt til å ta skrittet ned fra øverste trinn på podiet! Forza kan skilte med en realisme og en grafikk som ingen andre kan matche! Dette er, så langt jeg kan skjønne, så nær et perfekt bilspill det er mulig å komme idag! Dette, selv UTEN mulighet for trimming og styling (Demoen har uheldigvis ingen av disse mulighetene, men MS lover storstilte modifikasjonsmuligheter i fullversjonen)! Når MS attpåtil har implementert den best fungerende og mest realistiske skademotoren for karosseriskader i bilspill hittil, er jeg ikke et øyeblikk i tvil: Forza Motorsport er Nirvana for bilinteresserte gamere! P.S. I edruelighetens navn skal det nevnes at det som kunne gjort spillopplevelsen enda bedre, hadde vært hvis skade på bilen fikk skikkelig innvirkning på kjøreegenskapene, samt at noen (les: Logitech) definitivt bør sette seg ned og lage et skikkelig ratt ala Driving Force for Xbox!! -anders Det er vanskelig å definere "bra kjøreralisme" men jeg vil si att Live for Speed har enormt bra realisme(tror det komme en toer også), har du prøvd det? kan de sammenlingnes? Har hørt mye bra om Forza og gleder meg som en unge dog jeg er 17. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Det er vanskelig å definere "bra kjøreralisme" men jeg vil si att Live for Speed har enormt bra realisme(tror det komme en toer også) Kommer en versjon 2, Live For Speed S2 om ikke alt for lenge håper jeg. Sjekk ut www.liveforspeed.net hvis du vil se skjerm bilder EDIT: så akkurat at det har kommet S2 Alpha demo, those evil bastards, putter den opp så sent på kvelden, kommer ikke til å få sove i natt. Endret 5. april 2005 av Hawk-Eye Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 ratt til xbox speedster 3 det skal emulere Force Feedback, får håpe det funker Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Det er vanskelig å definere "bra kjøreralisme" men jeg vil si att Live for Speed har enormt bra realisme(tror det komme en toer også) Kommer en versjon 2, Live For Speed S2 om ikke alt for lenge håper jeg. Sjekk ut www.liveforspeed.net hvis du vil se skjerm bilder EDIT: så akkurat at det har kommet S2 Alpha demo, those evil bastards, putter den opp så sent på kvelden, kommer ikke til å få sove i natt. "Thanks". Kommer LiveForSpeed til Xbox? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er vanskelig å definere "bra kjøreralisme" men jeg vil si att Live for Speed har enormt bra realisme(tror det komme en toer også) Kommer en versjon 2, Live For Speed S2 om ikke alt for lenge håper jeg. Sjekk ut www.liveforspeed.net hvis du vil se skjerm bilder EDIT: så akkurat at det har kommet S2 Alpha demo, those evil bastards, putter den opp så sent på kvelden, kommer ikke til å få sove i natt. "Thanks". Kommer LiveForSpeed til Xbox? nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå