Gå til innhold

Jeg har 2 skjermkort hva skal jeg velge

killkid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, på papiret så er 9600Pro et bedre kort enn FX5200, så et bytte vil ikke gjøre ting bedre for å si det sånn.

Et 9600Pro er jo ikke noe high end kort akkurat, men det skal jo takle spill sånn tålig bra. Hakking kan også skyldes at du har lite ram (512MB eller mindre)

Har du innstallert de siste driverne osv?

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

9600pro er vel bedre enn nvidia kortet ja. mene om du fortalte åssen resten av makina di var, så kanskje vi kunne fortelle hvorfor det lagger så mye

ellers så er nyeste drivere alltid kos, selv er jeg kjempehappy med 4.12 beta (du har vel lagt inn hovedkort drivere håper jeg?)

Lenke til kommentar
Hei jeg har to skjerm kort radeon sapphire 9600 pro og Geforce fx 5200 nvida... hva er best? er det stor forskjell? Bruker det sapphire nå¨lagger ofte på nye spill. hender jeg må stille ned på low. dette er ikke bra! :no:

de kortene kan forsåvidt ikke sammenlignes.. :p 9600 pro er en "smule" bedre på papiret, men enda bedre i virkeligheten.. Hva for ram har du i pc'en din ?

*edit*

Og hvem spill er det prat om.. ?

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Hei jeg har to skjerm kort radeon sapphire 9600 pro og Geforce fx 5200 nvida... hva er best? er det stor forskjell? Bruker det sapphire nå¨lagger ofte på nye spill. hender jeg må stille ned på low. dette er ikke bra! :no:

Prøv GeForce'n og se om det blir bedre! Eneste måte å finne sikkert ut av det du lurer på...

Lenke til kommentar

Prøv GeForce'n og se om det blir bedre! Eneste måte å finne sikkert ut av det du lurer på...

Om FX5200 kortet fungerer bedre må det være noe galt med systemet eller driverne. 9600 Pro er såpass mye bedre at ytelsesforskjellen bør være ganske merkbar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...