tommis Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Mustek DVD-spiller Er det noen som har kjennskap til denne? Nærmer seg jo snart jul og tenkte denne kunne bli en fin julegave til søster. Er dette en grei spiller eller er det bare no billig drit? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 FUnker sikket bra den. Har en eldre billig mustek spiller selv. Og den er helt grei. Ikke så klart bilde bilde som mer seriøse spillere. Men den har fordelen av at den sluker det meste plater, selv om de er oppripet. Er mange plater jeg må spille avden fordi den andre DVD'en min klarer å lese platen. Lenke til kommentar
Giugiaro Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 DinSide skamroste jo en Mustek til 500 kroner etter sommerferien, du kan ta en titt der. Den kostet cirka 500. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg hadde den DVD spilleren der. Jeg ga den til mor, pga ny DVD spiller. Jeg har aldri hatt problemer med den DVD spilleren, og det har heller ikke min mor. Har ingenting å klage på den spilleren iallefall. Du får faktisk mye for pengene, det gjorde jeg iallefall Lenke til kommentar
tommis Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 Takker for hjelpa, da blir det nok en sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå