Gå til innhold

Til dere som anbefaler Cool.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror jeg fikk epost nr 2 på cool.no, kanskje 3 hvis han som driver siden tok webmaster og sitt navn, eller om han bare tok aliaser?

uannsett har jeg ikke mottatt _1_ reklame så lenge jeg har hatt konto'en.

sier meg fornøyd, i tillegg laster den raskt.

Lenke til kommentar

Siden det er så mange som lurer på dette med Cool mail, så velger jeg som webmaster ved Cool.no å komme med min uttalelse i denne saken:

Det er riktig som "Hidden" sier i sitt inlegg at det her er mulighet for å sende reklamemail fra dag 1. Årsaken til dette er for å ha muligheten til en inntekt på dette i fremtiden, dersom det er ønkselig. Og som "JoKr" sier, så er det svært lite reklame å motta som Cool-mail bruker.

"Hidden" reagerer på følgende tekst: "Cool.no sikrer seg retten til å kunne benytte alle registrerte opplysninger om brukerne til markedsføringsformål." Dette er da helt vanlig å gjøre. Og ulovlig er det heller ikke. Det kommer klart frem at brukeren må godkjenne brukeravtalen før han registrerer seg.

Jeg håper dette klarer opp i diskusjonen deres. Dersom noen ønsker å stille meg spørsmål om dette, er dere velkommen til å sende meg en mail på [email protected]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 09:18, Shrike skrev:

Finn deg noe annet. Cool.no høres rimelig lamt ut anyway

på samme måte som yahoo, start, runbox, hotmail og operamail høres lamt ut tenker du?

uansett, så lenge jeg ikke bli spammet med reklame, bryr jeg meg ikke ...

Lenke til kommentar

Ja det var flott at dere fikk avklart dette. Det er enkelte ting som ser litt farligere ut en det er. Årsaken til at vi tar det forbeholdet om markedsføring, er rett og slett for å kunne ha muligheten til å sende reklame en sjelden gang i blandt. Og jeg kan love at det aldri blir solgt noen mailingliste til andre selskaper!

Ellers så har vi registrert mange nye brukere i dag, kanskje et resultat av denne diskusjonen?

Webmaster Cool.no

Lenke til kommentar

Ja det var flott at dere fikk avklart dette. Det er enkelte ting som ser litt farligere ut en det er. Årsaken til at vi tar det forbeholdet om markedsføring, er rett og slett for å kunne ha muligheten til å sende reklame en sjelden gang i blandt. Og jeg kan love at det aldri blir solgt noen mailingliste til andre selskaper!

Ellers så har vi registrert mange nye brukere i dag, kanskje et resultat av denne diskusjonen?

Webmaster Cool.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...