Joachim_F Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ventetiden til hva da, lurer du sikkert på. Vel, det gjør vi også, men vi har selvfølgelig en liten teori. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Putt inn ein link til Ensemble Studios (beklagar om den står der utan at eg fant den) Håper det blir AoE3 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Putt inn ein link til Ensemble Studios (beklagar om den står der utan at eg fant den) Den står der, men du må helt ned til bunnen av siden for å finne den Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 der =) har du linken... Men, hvorfor har vi(jeg) ikke har hørt om dette før?, ser utrolig frem til det, hvis det nå er AoE3. Sitter fortsatt og spiller AoE2, The Conquerors Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 Men, hvorfor har vi(jeg) ikke har hørt om dette før?, ser utrolig frem til det, hvis det nå er AoE3. Fordi du ikke har vært flink nok til å sjekke Gamer.no? Bare tuller, men vi skrev om den CD Projekt-saken for en stund siden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Aha, måtte under den store reklamen ja. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dere har en liten teori? Jaja, velkommen etter. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Men, hvorfor har vi(jeg) ikke har hørt om dette før?, ser utrolig frem til det, hvis det nå er AoE3. Fordi du ikke har vært flink nok til å sjekke Gamer.no? Det har nok noe med det å gjøre Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Blir det i 3D slik som Rome Total War montro? Håper det byr på enda mer slående grafikk, fysikk osv. Hadde vert kult Edit: he he skrivefeil... rettet Endret 26. november 2004 av Gammelsko Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Viss det blir i 3D skal eg nok skaffe det.(sa ikkje noe om å kjøpe det ) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg klikka på Artikkelen, og tenkte "Aha, det var snakk om Joint Operations" Men neida, var bare en stor reklamebanner. Må dere plassere reklame så utrolig i veien ? (Hvis du ser litt annerledes på det,så var halve artikkelen om Ericsson telefoner og Joint Operations) Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Den reklameplasseringen er midlertidig, og vil bli fjernet ganske snart. Beklager den ulempe det måtte medføre. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Viss det blir i 3D skal eg nok skaffe det.(sa ikkje noe om å kjøpe det ) Hva pokker er vitsen med slike møkkainnlegg? Måtte kjeltringer som deg brenne i helvete for all tid. Age Of Empires 3 ville blitt veldig godt motatt ja, trenger ikke være i 3D. Og jeg håper også at de ikke "kopierer" stilen til Rome: Total War, men beholder den stilen de allerede har, gjerne mer videreutviklet selvfølgelig. Står ikke noe om når ventetiden er over da? Får håpe det blir før jul... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Det nærmer seg tror jeg... Men, 1200 BC - The Trojan War?, vet ikke helt om det er settingen jeg ønsker meg, men vi får vel vente å se hva de leverer. edit: Ensemble Studios Endret 11. desember 2004 av Desdichado Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det har vært en sånn "historisk setning" der før også, om en legendarisk leder av noe slag... Håper virkelig det er AoE 3 det er snakk om Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 men det er vel ikke bare den settingen du kan spille i? har det ikke vært forskjellige tider i tidligere spill eller blander jeg nå? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Nå kom "476 AD - Fall of the Roman Empire" Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Dette blir bare mer og mer interesant. Nå MÅ det komme noe info snart. Får håpe de har klart å holde lokket på så lenge at det nærmer seg release, og ikke slik som med Flashpoint 2 (lansert minst 3 år før det er ferdig). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 AoE3 hadde blitt ein fin julepresang frå Ensemble Studios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg