Cera Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Slettet Endret 26. november 2004 av Cera Lenke til kommentar
alexf Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Se & Hør er et blad, og kan ei voldta noen. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Hva er grunnen til at du setter denne saken opp mot voldtekt? Hvor mye er det vanlig at menn som blir voldtatt får i ertstatning? Hva med menn som blir feilaktig anklaget for voldtekt? Det er mange skjevheter, og vanskelig å vurdere helt forskjellig typer saker opp mot hverandre. Endret 26. november 2004 av JBlack Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Blir litt epler og appelsiner å sammenligne...selv om den rene moralen absolutt kan virke litt skjev. Du kan jo se på det fra et forrentingsperpektiv. Se&Hør has tjent masse penger på å klistre paret på forsiden. Hvis det var uriktig gjort av dem er det jo greit å ta fram dem de inntektene. Jeg skulle gjerne saksøkt Se&Hør for lidelsene de påfører meg....å kaste et tilfeldig blikk mens jeg står i kassakø er nok til å lage dype kutt i sinnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg