andjoha Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 noen som vet om dette eksisterer? har lett i timesvis etter det nå men finner absolutt ingenting... hadde vært utrolig nyttig.. på forhånd takk Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Dette er vel egentlig det nærmeste du kommer: http://www.microsoft.com/windowsmobile/hel...pportsetup.aspx Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 26. november 2004 Forfatter Del Skrevet 26. november 2004 og det tok meg ikke særlig langt.. :| men takk for hjelpen likevel... skjønner ikke hvordan jeg tar bilder en gang uten manual heh.. frustrerende! Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Ikke sikkert dette hjelper deg stort heller, men det ligger en liten FAQ og noen linker til div sider på www.qtek.nu, og der har du jo også kontaktinfo til Qtek support som sikkert kan hjelpe deg med det du trenger. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 skjønner ikke hvordan jeg tar bilder en gang uten manual heh.. Du har en knapp på venstre side av maskinen med bilde av et kamera på... Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 når jeg trykker på den kommer jeg bare inn i "mine bilder" mappa.... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Er sikkert en hjelpemeny på telefonen vel? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 når jeg trykker på den kommer jeg bare inn i "mine bilder" mappa.... Har du kjøpt Qtek'en brukt? Høres ut som om noen har endret på standardoppsettet. Gå på Start/Settings/Buttons og velg Button 3, finn så Camera i lista og klikk OK. Evt. klikk på Restore Defaults på samme dialog. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 nei, har fått den igjennom jobben.. men ser ut som de har fjerna Camera fra den lista eller no fordi det står ikke der :|.. møkk... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hvis du går på Start/Programs, finner du Camera der? Hvis ikke høres det ut som om det er en custom ROM eller lignende her ja... men det finnes alltids veier rundt, du kan jo prøve ut dette programmet f.eks.: http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1226 Det er en tidlig beta, så det har noen bugs og er ikke voldsomt stabilt. Jeg måtte avinstallere det pga av at det ødela forbindelsen med BT-headset'et mitt. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 nei.. finner ikke Camera der heller.. =( men jeg skal prøve det programmet du linker til når jeg bare får overførings-kabelen jeg har bestillt.. takk Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 har litt problemer med å få installert programvare jeg.. noen som vil veilede meg litt? hvis jeg f.eks laster ned et program som installeres med en såkalt "desktop installer", hvordan funker det? Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Og her er manualen. Riktig nok på Dansk men... http://www.windowsmobile.no/modules.php?na...download&cid=18 Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 har litt problemer med å få installert programvare jeg.. noen som vil veilede meg litt? Desktop installer - typisk en setup.exe eller setup.msi laster du ned og dobbeltklikker på. Den vil så bli installert via ActiveSync. Hvis du vil installere på et minnekort må du svare nei på å installere i default mappe, så kan du velge mellom minne eller minnekort. .CAB filer må kopieres over til Pocket PC'en. Så må du finne den med File Explorer og starte den på Pocket PC'en. Da vil den installere automatisk. .EXE filer som ikke vil kjøre på PC'en, typisk får du beskjed om at det ikke er en Win32 ett-eller-annet fil. Disse er de mest kronglete, disse må kopieres manuelt over til Pocket PC'en, også må du lage snarvei manuelt til \Windows\Start Menu\Programs Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 tusen hjertelig takk :D det tror jeg var alt for denne gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå